duminică, 16 august 2015

O remarcă

Văd că opinia exprimată, în scrisoarea către președintele Iohannis, cum că regret a-l fi votat, e victima unor diversiuni de interpretare. Nu înseamnă că dacă nu sunt cu unul trebuie neapărat să fiu cu celălalt. Nu l-aș fi votat pe Victor Ponta nici măcar cât pe un scaiete de Bărăgan. Și nu, nu cred în diasporă ca într-o entitate. E una, însă una a rușinii de a nu (se) fi creat în țară condițiile necesare unui trai firesc în ultimii 25 de ani. Folosită cu mult tupeu și cinism de toți cei care au terminat această țară. Asta așa, ca să nu se înțeleagă aiurea.

2 comentarii:

Aliosa spunea...

" In vremuri ale inselatoriei universale,
a spune ADEVARUL, este un act REVOLUTIONAR " ( George Orwel )
si de mare CURAJ adaug eu,Aliosa,
http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/08/18/
Felicitari pentru SCRISOAREA adresata presedintelui Romaniei ! :)
Am primit-o prin e-mail de la un bun prieten si al publicat-o pe blogul meu FARA adaugiri sau stersaturi ! :)
Cum nu v-am cerut initial APROBAREA pentru PUBLICARE, v-o cer acum iar daca NU mi-a dati, lasati-mi o vorba si ii dau imediar cu " DELETE " ! :)
In rest, sanatate , mult succes in cariera si cat mai multe CARTI si articole caci, sincer, apreciez SINCERITATEA si CURAJUL dumneavoastra domnule Darie Ducan ! :)
Cu stima si rspect,
Aliosa.

Darie Ducan spunea...

Multumesc! Numai bine.
O puteți lăsa fără probleme.