marți, 21 iulie 2015

Gata

Am fost blocat pe pagina lui Klaus Iohannis în urma unor comentarii (absolut decente) de dezacord față de acțiunile sale. Nu e nicio diferență față de tabăra adversă. Când îi faci asta unui om care a stat 9 ore ca să te voteze - și care nu e tocmai un birjar - înseamnă că nu reprezinți nimic. În ciuda tuturor aluziilor celor apropiați că ar trebui să uit și să mă ocup strict de viața mea de aici, să nu mai privesc la ce se petrece în România, am continuat să scriu și să iau atitudine față de o realitate care ne pălmuiește cretinizându-ne (cum bine spunea Umberto Eco recent) prin facebook. Începând de astăzi, renunț la a mă mai interesa despre ce se întâmplă în țară. Voi scrie și voi publica în continuare în limba română și voi fi soldatul devotat al culturii române oriunde va fi să ajung, dar despre viața socială și politică vă declar sincer că NU ÎMI MAI PASĂ. De azi (dacă nu de câțiva ani) începe exilul meu real. Voi fi de recuperat.

Niciun comentariu: