luni, 17 noiembrie 2014

Cum a decurs votarea la Paris (II)

După părerea mea neavizată, dar lucidă, toată conducerea MAE ar trebui să demisioneze. La Paris clar s-au furat voturi. Cum? Simplu. Prin încetinirea deliberată a procesului de vot. Din cele 9 ore state în ploaie, cel puțin două am stat chiar în ușa ambasadei. Am văzut cine intra, câți. În două ore nu cred că au intrat 70 de oameni. (Afară erau mii). Securistul care îmi supraverifica declarația (deși legea nu prevede, în turul întâi nu au fost asemenea inși, nu erau așa disperați că pierd), a făcut așa cu toți. A primit probabil ordin de la București să tragă de timp pentru că prea echilibrează Iohannis în țară. Și omul a făcut. Toate ambasadele colcăie de asemenea tovarăși de nădejde. Trebuie să demisioneze în bloc. Meleșcanu, Mazuru, Ponta. Și reptilele de prin ambasade.
P.S. Dacă știe cineva la cine mă refer( securistul gras, cu șapcă și ochelari din curtea interioară) și are o poză, să îl identificăm, ar fi super. Eu am dus lupte cu el. A vrut să îmi dea câteva palme și nu am reușit să îi fac o poză inteligibilă.

Niciun comentariu: