vineri, 27 iulie 2012

DA

Nu dezvolt niciun fel de poliloghie, dar ştiu că votul are uneori un caracter mai personal decât versul, că e versul la care au acces toţi şi trebuie să aibă chiar dacă ar greşi. Referendumul de duminică nu e despre Ponta, despre Antonescu, despre ruşi, comunişti şi alte gogoşi abulice de alte gogoşi simpliste, nu e despre Barroso, Merkel sau alte soviete la modă. Referendumul e despre Băsescu şi voi vota pentru demiterea sa cu toată puterea personală şi în contul dreptului meu de cetăţean. Am voie să îmi fie scârbă de ce se întâmplă în România, dar nu am voie să nu iau măcar atitudine numerică. Măcar din CNP să mişc, oricum de multă vreme simt că ţara asta nu mai e a mea, dar că eu sunt al ei aproape cu forţa (naturală) a literaturii mele. Nu vreau să fac decât literatură şi nu voi face (sper) decât literatură. Acesta e felul în care eu mă întâmplu şi îmi umplu cetăţenia. Restul e numai distanţa dintre spermatozoidul ce am fost şi capătul ştampilei care sunt. Cred că e de bun simţ.

Un comentariu:

bianca.stoian spunea...

Republica is great. Ce imi place cum scrii.