duminică, 15 ianuarie 2012

Revista de la Litere: Vorba vine...



Câţiva colegi ai mei de la Litere (sub îndrumarea lui Cosmin Ciotloş) au lansat numărul pilot al unei reviste pe care o fac cu multă trudă şi energie: Vorba vine. Am fost şi eu la lansare şi, mai ales, la cenaclul care a precedat acea lansare din Club A. I-am văzut în acţiune şi sunt tare buni. Au o energie şi un simţ critic în care cred foarte mult. În Facultatea de Litere, după ani de zile în care s-au făcut şi s-au desfăcut cenacluri, s-au capsat şi s-au decapsat reviste, s-a născut una nouă: Vorba vine. În acest prim număr se pot citi recenzii, editoriale, rubrici şi, printre altele, un interviu despre Dimitrie Stelaru, realizat de Alexandru Dumitriu, eseu şi poezie remarcabilă de Ruxandra Ivan. Revista e una care poate fi îmbunătăţită şi am toate motivele să cred că va fi. Îi doresc succes şi, mai ales, continuitate! Spor!


D.D.

Niciun comentariu: