miercuri, 20 iulie 2011

68, în lipsă

Astăzi, Adrian Păunescu, unul dintre cei mai mari poeţi din a doua jumătate a secolului XX ai literaturii române, ar fi împlinit 68 de ani. Şi un mare prieten pentru care mi-am făcut mulţi duşmani tot datorită preconcepţiei. Mi-i asum cu mândrie într-o lume literară mică şi jegoasă ca un buboi. Deşi sper să avem mintea să comemorăm/sărbătorim poetul mai mult decât starul folk-rock, ataşez aici un cântec pe versurile sale, deloc rareori geniale. Nu îi mai pot ura să-şi împlinească numărul de telefon ca vârstă. Pot doar să mi-l amintesc aşa cum era şi să-l citesc aşa cum este.





3 comentarii:

andreea m. spunea...

te-am vazut cu o blonda frumoasa cand ai urcat scarile de la Arenele Romane dar eram pe partea opusa apoi nu te-am mai vazut. asa dispari tu mereu

Darie Ducan spunea...

andreea,

Ţi s-a părut. Demult nu mai trag cu praştia-n vrăbii...

andreea m. spunea...

nepereche si cinic as usually