vineri, 31 decembrie 2010

Un an groaznic, 2010...

Hai, anule, treci! ar fi urarea pe care o spun în gând în loc de La mulţi ani!. Pentru mine a fost un an îngrozitor, trepidant, trist, dar literar extrem de activ. Am scris foarte mult în acest an. Trist pentru că m-am despărţit de oameni dragi şi /sau pentru că oameni dragi s-au despărţit de mine.
Sper ca 2011 să fie mai bun dar nu mai calm, dacă asta se răsfrânge pozitiv asupra literaturii mele, să fie un an cu opţiuni de înviere. Trecere lină vă urez tuturor şi rezistenţă, acum, când România a devenit un trist loc unde nici copiii nu se mai joacă de-a v-aţi ascunselea, ci de-a supravieţuirea.

Un comentariu:

Dina spunea...

Stimate domnule Darie,
Sper că aceasta este o formulă de adresare potrivită pentru dumneavoastră.
Vă scriu deoarece am observat un post în care spuneați: "Veţi fi foarte trişti că m-aţi tratat aşa. Veţi fi... " și doream să vă întreb cum v-au tratat. Intrând pe blog, am observat că acel post nu mai există, ceea ce m-a întristat profund.