luni, 13 decembrie 2010

Foaia vitelor de pripas, Nr. 1

După cum probabil vedeţi, am simţit nevoia şi am realizat un mic ziar de pamflete(săptămânal cu 2 pamflete) împreună cu prietenul şi poetul Gabriel Berceanu. Vom fi constanţi pentru că acum, mai mult ca oricând, pamfletul, cu precădere politic, trebuie reabilitat. Atâta cât ne pricepem fiecare şi cât putem. Raţiunile sunt evident cele de care ne trântim cu toţii. Aici am pus spre lectură un format electronic înghesuit dar lizibil, tirajul ziarului va fi distribuit prin foi volante, cum putem. E nevoie de pamflet! (D.D.)

6 comentarii:

Absinther spunea...

Avem nevoie de pamflet, dar pamfletul nu are nevoie de tine.

andrei tudor spunea...

Absinther,

Eşti un pamflet dacă poţi să spui asta.

Absinther spunea...

nici nu am negat asta.
Multumesc pentru compliment.

Absinther spunea...

Daca tot ii acuzi pe cei care se pretind anonimi, ar fi un inceput bun dca ti-ai asuma identitatea. Sau iti e frica de ea?

Asa-i Andrei Tudor?Asa-i Darie Ducan?

andrei tudor spunea...

Absinther,

Nu îmi place textul lui Darie dar îl respect pentru ceea ce face. Marş acasă!

andreea m. spunea...

esti un vierme albastru