joi, 16 decembrie 2010

Cine e Cristina Necula?

Reînnoiesc rugămintea de a o ajuta pe profesoara Cristina Necula cumpărând cărţi dintre cele afişate mai jos. Pentru a şti cine este, şi pentru a da credibilitate rugăminţii mele, am pus câteva date şi un fragment de reportaj din revista Lumea femeilor.

Puteţi vira bani în contul de mai jos pentru a o ajuta pe Cristina Necula. Haideţi să o ajutăm!
Cont BCR- Cristina Necula RO89RNCBO829002588130001

P.S. Cărţile nu mai sunt disponibile la sursă!






6 comentarii:

Anutz@ spunea...

Buna seara ma numesc Ana am cunoscuto si eu pe doamna cristina ,din nefericire am avut ocazia sa o cunosc in spitalul Obregia ,mi-as fi dorit sa o cunosc in alte imprejurari,de exemplu la catedra, mie mi sa parut o femeie minunata curajoasa,mama mea a fost cu ea in salon si imi placea k se incurajau una pe cealalta,imi doresc foarte mult sa se faca bine imi aduc aminte ca mama a incurajato sa inceapa sa scrie si incepuse sa scrie o poveste despre viata ei,cine nu ar fi cunoscuto ar fi spus ca este scrisa de un foarte mare scriitor sau ca fracmentele sunt furate dintr-o carte. As vrea sa stiu si eu care sunt cartile care se pot cumpara .Multumesc mult o seara buna

Darie Ducan spunea...

Anutz@,

Am inteles ca s-au vandut deja dar pentru a fi siguri telefonati la numarul pe care l-am afisat.Multumesc.

Anonim spunea...

Salut, ti-am trimis un email pe adresa de pe blog lumealuiacum@yahoo.com .As vre sa sa mai facem o incercare in a o ajuta pe doamna Necula.Raspunde-mi te rog si iti explic.

Anonim spunea...

As vrea sa stiu daca doamna Necula a fost prof. de limba romana la Liceul Industrial Electronica din Bucuresti in 1993. Daca da, va rog sa-mi trimiteti un mesaj pe adresa leicasorin@yahoo.com

Darie Ducan spunea...

Nu stiu,

o puteti contacta la

necula_cristina@yahoo.com

Anonim spunea...

Da,doamna Cristina Necula este profesoara de limba romana si a predat in Liceul Industrial Electronica din Bucuresti.
Acum liceul se numeste COLEGIUL TEHNIC EDMOND NICOLAU.