duminică, 17 octombrie 2010

A apărut revista Dariada, Nr. 1

DARIADA NR. 1

13 comentarii:

Anonim spunea...

Esti tare, ce sa mai zic, m-ai dat gata!

Anonim spunea...

revista apare si pe hartie?

Darie Ducan spunea...

Sigur că apare şi pe hârtie!

Anonim spunea...

imi place foarte mult revista, darie, e chiar o reusita.


Irina

Anonim spunea...

wow, deci wow de tot, chiar o revistă? eşti nebun de-a binelea! bravos!

Anonim spunea...

@Darie

Am citit revista, e senzaţională, chiar e frumoasă. Şi e a ta. Ce ţi-ai spus m-am săturat să scriu în revistele altora şi ţi-ai făcut revistă. Bravo. Eşti de admirat. Îmi plac mult poemele din al doilea ciclu.

Natalia O.

Anonim spunea...

esti o contradictie minunata si cred ca esti cel mai original poet. vom vedea desi putini cred asta!

Anonim spunea...

poet nenorocit crezi ca faci ceva cu revista asta si cu toate celelalte texte ale tale pai scrii f prost mai baiatule textele tale nu sunt bune de nimic.nu ai talent lasate de meserie pana nu iti dai seama ca nu e prea tarziu. un sfat prietenesc de la un poet.

Anonim spunea...

Anonimule POET, eu cred ca tu esti un biet nenorocit si nu pot acepta ca Darie sa primeasca un sfat "prietenesc" de la un om de "nimic"
ce se da mare poet.
Crede-ma ca prostia si ura sunt cele mai exacte epitete, care te pot caracteriza.

voroncas spunea...

pe cand iti lansezi si o epopee? apoi iti ridici statuie etc. eh, stii tu mai bine care-s etapele.

Darie Ducan spunea...

voroncas,

atunci cand n-o sa te cocârjezi tu prin facultate de ruşinea mă ştie?-nu mă ştie?, când mă vezi. de fapt nu de ruşine, de nulitate.

Anonim spunea...

voroncas, aka d.i.,
care e problema ta? frustrarile sexuale se pot combate refugiindu-te intr-un cenaclu, ceva.

Anonim spunea...

bravo, e minunata. Si e si frumoasa, am vazut-o tiparita.