miercuri, 8 septembrie 2010

Coada de maimuţă din care ne tragem

Să terminăm odată cu această minciună ce ţine de o fracţiune de 2000 de ani, că omul ar fi sost creat de Dumnezeu. Ce e cu minciuna aceasta păguboasă? Să terminăm cu minciunile şi să acceptăm guvernul, cum aş zice adevărul, că ne e, doar, dragă arta dar mai drag ne e guvernul. Omul e o fiinţă tra(n)să din maimuţă. Coada maimuţei din care ne tragem a fost şi ea o coadă pentru drepturile de autor. Dumnezeu, treci la coadă să arăţi că nu ai făcut nimic!
-Trec.
-Aşa, molâule. Duminică dormişi.
-Ce să fac şi eu...
-Să plăteşti.
-Impozit pe om? Păi nu l-am făcut eu.
-Maimuţa, ai? Dar pe ea cine a făcut-o, bre?
-Pe ea eu am făcut-o, dar pentru om să plătească ea.
-Băi milogule, împuşcător de franc, plăteşte!
-Nu am ce, nu am cu ce, banii mi-i luară popii, cere-le lor.
-Tu vezi coada asta la care stai?
-Da, o văd, ce e cu ea?
-E o coadă de maimuţă, tu eşti un fir de păr pe ea, atât.
-Se poate, dar eu sunt Dumnezeu.
-Zât, intelectual, nu?
- "Ia oleacă, pune-oleacă..."
-Şase zile lucrezi, duminica de ce stai? De ce faci lucrurile pe rând?
-Mai ia-ţi un job, fă-te gropar, funcţionar cu mânecuţe sau spală budele într-un restaurant. Cum să trăieşti? Cum cu ce, cu muncă!
-Guvernul îi ia impozit lui Dumnezeu?
-Da, păi ce, băi fraiere, credeai că scapi? Că te fofilezi?
-Înseamă că voi aveţi o problemă.
-Cu ce?
-Cu copyright-ul.

Atunci Dumnezeu deschise cerurile şi, în spate, la gât, ca la un tricou chinezesc pe care îl găseşti în piaţa Crângaşi, îndreptă eticheta cu " 100% water" ca să se vadă mai bine amănuntul: "Copyright © Dumnezeu". Şi atâta mai atârnă pe pământ dintre corpurile cereşti, eticheta(iar cheta, cheta, cheta se auzi cu ecou!), cum ţi-ar cădea mâna după vot, paralitică. Parapolitică.

Darie Ducan

Un comentariu:

mariuspetric spunea...

D.D. esti un tanar inteligent si talentat. Prima impresie.
Pana am dat de treaba cu maimuta.
Nu lasa spiritul artistic sa banalizeze orice idee.
Esti un pic prea entuziast si prea netrecut prin viata, ca sa vorbesti despre Divinitate in felul acesta.
Scuza-mi "impertinenta" de a-ti da sfaturi fara sa te cunosc personal.
Cu respect, Marius