marți, 1 iunie 2010

Aprilie aseptic, un nou volum de poezie Darie Ducan




A apărut un nou volum de poezie semnat DARIE DUCAN, APRILIE ASEPTIC. Editura Nico 2010. E, cum spuneam, un volum de poeme speciale, editat şi într-un format mic, de buzunar, accesibil ca preţ (12 lei) şi uşor de luat cu tine, un fel de livre de poche. Un volum foarte bun şi pe care îl iubesc. Sper sa va placa această carte! Mă voi strădui să o fac să ajungă la voi cu toate că nu mi-e uşor.


Pentru aceasta voi fi de găsit, pentru cei interesaţi, la TÂRGUL NAŢIONAL AL CĂRŢII DE POEZIE, la Casa Scriitorilor(Calea Victoriei 115, Bucureşti) în data de 5 iunie, începând cu orele 15 00.

22 de comentarii:

andreea m. spunea...

Ce frumos, vreau si eu! Neaparat.

lebadaneagra spunea...

Te felicit. esti prolific si bun.

Anonim spunea...

ma bucur, vreau si eu neaparat un exemplar, cu dedicatie.


Andreea

Anonim spunea...

n-ai talent degeaba te kinui

gabriela marcu spunea...

felicitari!

Cristina Iacob spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Felicitari domnule Ducan.

voroncas spunea...

nico e editura lu' nico & bug mafia? ca sa-nteleg...

Vinci spunea...

Salut. Cred in tine. As vrea sa te intreb care e diferentra dintre livre de poche si carte de buzunar si de ce exact este 'un fel de' si nu efectiv un livre de poche?
Multzumesc!
Altfel, esti sexi, bun si prolific.

Darie Ducan spunea...

va multumesc tuturor. am nevoie de vorbele voastre bune poate mai mult ca in alte dati.

Darie Ducan spunea...

vinci,

livre de poche e o marca inregistrata si cred ca o formula calchiata din franceza sintagma carte de buzunar, de aceea un fel de. Echivalenta se suboroneaza primatului.

Anonim spunea...

Darie, ti-am citit cartea Aprilie aseptic. Imi place foarte tare stilistic vorbind. E de o lapidaritate aproape sugestiva. Si de o finete rara. Iti multumesc.


Ana

Anonim spunea...

Felicitari, vreau si eu sa cumpar 2 exemplare!

Maria T.

andreea m. spunea...

darie cartea ta e grozava chiar e dar nu m-a surprins.

Paul P. spunea...

Darie, toate cele bune si la cat mai multe! Sa-ti fie mereu poezia clocotitoare !

Anonim spunea...

darie ce inseamna aprilie aseptic?

Darie Ducan spunea...

nu stiu ce inseamna.

ionutz spunea...

Darie, cartea ta e foarte frumoasa. Am citit-o la prietena mea care a cumparat-o. Bravo.

Anonim spunea...

Mie mi-au placut mult campiile, cele 20 de poeme sunt superbe. Nu doar ele, dar ele sunt extraordinare.

Anonim spunea...

cartea e de o frumusete deplina, o citesc si o recitesc si o recitesc uimita si innebunita de frumusetea ei neinteleasa.

veronica

Marcu spunea...

am citit....poezia aproape ptr mn in top 10 se afla p primul loc

Anonim spunea...

o carte criminal de buna, darie. ma bucur pentru tine.