joi, 17 iunie 2010

Adrese de oameni care într-un fel sau altul conduc România. Uraţi-le de bine, felicitări, şampanie! Cui credeţi dumneavoastră.

Emil Boc(Guvern) drp@gov.ro constantin.igas@senat.ro gmbarleasen@gmail.com, gheorghe.barlea@senat.ro toader.mocanu@senat.ro marian.rasaliu@senat.ro florin.andrei@senat.ro ion.ariton@gmail.com ion.ariton@senat.ro viorel.badea@senat.ro mircea.banias@senat.ro ion.bara@senat.ro pentru.basa@senat.ro radu.berceanu@senat.ro vasile.blaga@senat.ro anca.boagiu@gmail.com anca.boagiu@senat.ro dorel.borza@senat.ro valentin.calcan@senat.ro mircea.cinteza@senat.ro viorel.constantinescu@senat.ro gheorghe.david@senat.ro nicolae.dobra@senat.ro constantin.dumitru@senat.ro radu.feldman@senat.ro petru.filip@senat.ro sorin.fodoreanu@senat.ro mihail.hardau@senat.ro augustin.humelnicu@senat.ro dorel.jurcan@senat.ro ovidiu.marian@senat.ro alexandru.mocanu@senat.ro gabriel.mutu@senat.ro marius.necula@senat.ro vasile.nistor@senat.ro mihai.nita@senat.ro orest.onofrei@senat.ro dumitru.oprea@senat.ro tudor.panturu@senat.ro dorin.paran@senat.ro alexandru.peres@senat.ro vasile.pintilie@senat.ro sorina.placinta@senat.ro mihaela.popa@senat.ro cristian.radulescu@senat.ro serban.radulescu@senat.ro ion.ruset@senat.ro ioan.sbarciu@senat.ro iosif.secasan@senat.ro georgica.severin@senat.ro dumitru.staicu@senat.ro mihai.stanisoara@senat.ro tudor.udristoiu@senat.ro iulian.urban@senat.ro gabriel.berca@senat.ro tiberiu.prodan@senat.ro liviu.campanu@senat.ro sorin.chivu@senat.ro cezar.magureanu@senat.ro ovidius.marcutianu@senat.ro laurentiu.chirvasuta@senat.ro cristian.diaconescu@senat.ro
corneliu.grosu@senat.ro anghel.iordanescu@senat.ro petru.mihailescu@senat.ro vasile.nedelcu@senat.ro

Un comentariu:

Tzucky Ioan TODIROAE spunea...

Titlul: EU CAUT de MUNCA doar ACASA la mine, doar la LOCUINTA mea

Cu DISPERARE eu CAUT de MUNCA si VENITURI.
Sunt de acord sa prestez munca sub pregatirea mea profesionala si scolara.
De aprope 4 ani eu caut de munca si venituri fara vreun rezultat in Romania.

Eu in tara mea Romania sunt si foarte foarte terorizat sa fiu somer de foarte lunga durata,
fiind somer in total peste 10 ani si
ultima data somer din data de 1 septembrie 2006.



Eu accept MUNCA COMPATIBILA cu MINE si cu SITUATIA MEA.

Eu CAUT de munca si venituri:
- DOAR acasa la mine,
- DOAR la locuinta mea,
- DOAR la resedinta mea,
- DOAR la domiciliul meu,
- DOAR MUNCA COMPATIBILA cu MINE.



Eu NU caut MUNCA de tipul:
- MLM / Multi Level Marketing,
- "o companie americana iti ofera aceasta sansa de a lucra in confortul casei tale",
- PTC / Pay To Click / a da click pe pagini web / website-uri,
- agricultura,
- "compania americana Global Domains Iternational GDI .ws",
- agent vanzari de bijuterii, alimente, bauturi, suplimente nutritive,
cosmetice, detergenti, intretinerea locuintei si a.m.d.
- agent de pensii private,
- agent de asigurari,
- coordonator marketing,
- de tipuri asemanatoare cu cele mentionate pe care le-am refuzat si
le VOI REFUZA fiind activitati incompatibile cu mine.


Am 4 modalitati de contact:
-- Telefon mobil: 0751.929.737 (este numar Orange) intre orele 10:00 si 21:00
-- Telefon fix: 0233.787.075 (este numar Romtelecom) tot intre orele 10:00 si 21:00
-- ID de Yahoo! Messenger: i_todiroae
-- E-mail: i_todiroae@yahoo.fr
(la adresa mea de e-mail am .fr si nu .com )

Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui DUMNEZEU, ajuta sa
am de munca si venituri in tara mea Romania.

4 iulie 2010