marți, 20 aprilie 2010

Să nu bea

Dintr-un masochism explicabil, tocmai pentru că sunt poet, mă tot trezesc gândindu-mă la reacţia imbeciloidului de la Top Gear care, venind în România să-şi testeze motoarele pe ulceroasele noastre drumuri şi oprindu-se să bea apă de la un izvor, a exclamat ca o maimuţă idioată: communist water!

Foarte bine, dacă e comunistă nu bea. Cât ai stat în România nu ai băut? Sau cea ambalată e capitalistă? Dar de unde e adusă? Nu tot din izvor? Înţeleg că acest democrat-sadea, cărunţel şi dornic de adrenalină şi de carne naturală de pe la noi, probabil, nu a făcut compromisul să bea apă. Sau l-a făcut, de sete, în sejurul lui în România? Atunci putem noi fi acuzaţi că 50 de ani nu am acceptat să murim de sete? Probabil de la diabetul provocat de astfel de cretini.

Darie Ducan

4 comentarii:

Anonim spunea...

Darie, n-ai mai publicat postul asta o data? Tin minte precis ca la tine pe blog m-am intalnit, acum ceva vreme, cu "communist water".

Darie Ducan spunea...

ba da, l-am nuantat, nu e chiar la fel, cauta si vezi

Anonim spunea...

Intentia mea nu era sa fac exegeza de blog, doar sa-ti atrag atentia sa nu mai reciclezi :-)

Darie Ducan spunea...

Draga Anonim(pentru formularea asta ar trebui sa-mi multumesti!),

Nu e vorba de reciclari,e vorba despre obsesii pe care le reiau exact cum vreau eu.