duminică, 21 martie 2010

Feeria mizantropului

-Fată, ai văzut ce status avea aseară la messenger?
-Am văzut, fato, am văzut măi, şi-o trage cu Ciupitu.
-Bineînţeles, că îi lasă offline mesaj când să treacă pe la ea la academie.
-La ce, fato?
-La academie, la cămin, când pleacă tipele ei pe la căşile lor de aduc dulceţuri şi haine curate să li umple di bale bagabonţii din Piaţa Chibrit.
-Da, fato, să n-o mai aibă Gigel al meu de te minţesc, aşa e, avea aseară la status un mesaj de acalmie. Era la proces.
-Care proces, tu?
-Ăla.
-Da. Şi Ciupitu?
-Şi el cu statusurile sparge căpşunu seară de seară. I-am zis eu că nu mai iese din haine. Da parcă el le spală.
-Haide tu, nu fi rea, că ne aduce toace scumpe de la Milano.
-Al meu e aşa dur, măruntaio, cred că în jur de toc are coaie, că mă frige şi mă-nţeapă de parcă lasă o găleată-n mine, da-l iubesc că-i al meu şi şi-a tatuat pe bucă ...
-Ce? Numele tău?
-Nu, pinul coapselor mele.
-Deci numa prin statusuri vă vedeţi?
-Da, e un fel dă peiger.
-Al meu şi pă cruce o sa fie offline.
-Pândeşte şi haţ!
-Auzi, fato, ce status om fi având noi dupe moarte?
-INRI, RIP?
-Cenepeu?
-Număru şi seria botoxului din buze?
-Seria sânului stâng?
-De ce stâng, fato, de ce stâng?
-Moartea e de stânga, fato, moartea ia pă toţi.
-Auzi tu, ăştia în cimitire au facebook?
-Rezolvă Ciupitu dacă-l rugăm. Pă Petre îl rezolvă el cu două căpşuni sparte de face pe el dă emoţie.
-Hai nu, zău?
-Da, fato, că e bagabont. E rupt în cur, e mesteacăn.
-De ce erai aşa fericită aseară? Vreun orgasm ceva?
-Daa. Cu el. Intra pe mess, ieşea, intra, ieşea, intra, ieşea, învârtiri, întoarse, intra, ieşea, offline, online, offline, online, Brb.
-Ăsta va fi statusul nostru pe cruce, rupto!
-Să-mi bei uteru, proasto, unde să mai pleci de acol?
-Cum unde, tu, pă centură. Tre să aibă şi moartea o centură. Marfă.

D.D.

Niciun comentariu: