marți, 9 februarie 2010

Blogul meu a devenit o şcoală

Blogul meu a devenit o şcoală. Da, aşa bine, o şcoală. Sunt vreo trei ani de când îl scriu şi mai mult de unu de când am trecut la aprobarea comentariilor ca să nu îi permit oricărui neghiob să mă înjure. De fapt poate să o facă, mă lasă rece, doar că nu la mine în casă. Zilnic resping multe comentarii injurioase la ultimul text postat sau la precedentele. Şi nu înţeleg de unde atâta ură împotriva mea! Nu caut să înţeleg dar tot acest jeg mă căleşte şi mă face mai pur. În acest sens e o şcoală, mă întăreşte şi mă face tot mai rezistent. Ca să mă exprim actual, îmi face un scut anti-prostie. Îmi sunt dragi până şi imbecilii care mă atacă iar inverşunarea lor mi se pare gândac de bucătărie. Ar vrea ei să fie unul kafkian. Dar nu e. Exist!

D.D.

3 comentarii:

Alexandrina Chelu spunea...

Da Darie, si eu cand am vazut ca unul din articolele mele a starnit inclusiv jigniri la adresa "inteligentei" mele, imi venea ba sa plang, ba sa protestez. Dar uite, cu timpul, invatam sa acceptam si sa ne calim cu toate prostiile pe care ni le spun/fac cei din jur. Exact ca-n politica: nu te pot iubi toti.

Kaos Moon spunea...

salut
un pic poate prea sensibil? pana la urma ceea ce te face sa reactionezi e un lucru (sau un post) care te enerveaza, sau irita/// daca insul care te injura e un idiot (cazi in plasa lui daca afirmi asta, pentru faci o afirmatie gratuita, asa cum a facut si el), cu atat mai mult lasa-l sa se exprime si demonstreaza-ti superioritatea ignorandu-l... vei avea oricum amici care sa-l anuleze...
zic si eu
PS: scritor spui? mai exista specia asta romantica in Romania?

Darie Ducan spunea...

Dina,

Ma lasa rece ce spun ei, evident, si nemuritor. Nu le las postarile din igiena.

Kaos Moon,

Un pic prea realist si un pic antiroman pentru ca nu dau voie prostiei multora sa se desfasoare aici. Nu ca a fi roman e o prostie, departe de gandul asta, dar azi ea ne domina in general. In particular slabe sanse.