joi, 11 februarie 2010

Bal de mafioţi(1997)


Cu un prieten bun din copilărie m-am adâncit într-un pub de provincie să bem şi să povestim amar despre copilăria noastră în care suntem bogaţi. Nu suntem noi ţiriac în conturi dar nici ţiriac nu cred eu că e noi la capitolul copilărie. Suntem nişte miliardari în copilărie! Am râs în faţa unei poze, o nuntă de mafioţi sau ceva de genul, am plâns în faţa unor pahare ambigen. Deşi nu beau bere am cerut, asta după ce nu aveau nimic ce le cerusem anterior. Nici măcar rom cu cola. M-am întrebat dacă nici rom şi nici cola!? Ar fi fost prea de tot. Aşa e în puburile de provincie, nu au nimic. Îmi venea să mă întind în poza aceasta să iau de băut, dar ce păcat că eram la vârsta la care beam doar sucuri şi le deosebeam naiv "din ăla negru, din ăla galben, din ăla verde" luate de la Tec, cu sifon, cum erau dozatoarele copilăriei noastre. Azi bem altceva de la dozator. Suntem o nostalgie răstignită între două dozatoare...


2 comentarii:

Alexandrina Chelu spunea...

Minunat Darie, pe mine de ce nu m-ai corupt sa beau si eu... ce aveati voi in pahare??? :) Frumoasa-i copilaria, mafiotule! :)

Darie Ducan spunea...

Draga Dina,

Intra si tu in mafie pana nu te cucereste ea!