vineri, 19 februarie 2010

Alocaţii nesimţite

Mă uit la acest guvern nenorocit şi imbecil, dar mă uit şi la această ţară mai nenorocită decât toate dar care nici măcar imbecilă nu poate fi, deoarece nu are nicio pilă în executiv, şi nu mă mai mir. Guvernul a emis o ordonanţă de urgenţă ilegală! Una prin care acordă copiilor alocaţii preferenţiale, haiducie sinistră de a tăia venitul copiilor bogaţi spre a le rămâne doar celor cu părinţi săraci.

Ce nu îi pasă acestui cretin pitic e că încalcă legea unui drept ce i se cuvine atât bogatului cât şi săracului. Că e un drept consfinţit prin tratatul de la Lyon nu îi pasă, de ce i-ar pasa dacă nu îi pasă de această carne vie care suntem cu toţii, potenţială marfă oricând, că nu mai cere nimeni saşi!

Nu contează că e un drept al copilului, să se termine cu nesimţirea asta de 40 lei pe lună, de ce atâta bine? Exact precum comuniştii se comportă cei de dreapta azi, lucru care nu ridică socialul, dar care coboară în jegul de a le verifica salariile părinţilor pentru a alege copiii. Luptă de clasă, din nou, din clasa întâi până în clasa a 12-a. Tatăl tău are BMW? Atunci nu ai drept la alocaţie. Se împart copiii în bogaţi şi săraci. Acestea sunt clasele sociale. Ce ticăloşi!

Domnule Boc, daţi-mi voie să vă spun că la ce minte aveţi v-aş da alocaţie în funcţie de pensiile respectabililor dumneavoastră părinţi. Ca tot eu să v-o tai da-v-aş!

D.D.

Niciun comentariu: