duminică, 31 ianuarie 2010

Descrierea chipului 8

De beat ce eram am decis că e mai bine să plec decât să o fac de ocară. În buzunar mai aveam exact bani de hotel. Aş fi preferat pentru dormit o cameră obscură a unui fotograf mai obscur decât ea sau tupeul unui paparazzo, dar acolo nu dau şi de mâncare. Ea a rămas în urma uşii trântite, în bucătărie, plângând şi privind spre două coşuri mari cu rufe murdare vărsate ca un pepsi agitat prea mult şi curs pe lângă dop, priapic. A început să râdă amar şi să le sorteze:
ale mele, ale ei,
ale mele, ale ei,
ale mele, ale ei,
ale mele, ale ei. Hainele noastre de o săptămână. Apoi a fumat o ţigară, a privit pe geam la ce nu era, le-a amestecat la loc:
ale noastre,
ale noastre,
ale noastre,
ale noastre. Şi a început să i se pară că se făcuse duminică.

Darie Ducan

2 comentarii:

Teodora spunea...

Bucata asta imi place. Cele cu numere mai mari sunt de un imens egoism care se zbate in parelnica agonie.

Darie Ducan spunea...

Teodora,

Multumesc pt parere.