vineri, 8 ianuarie 2010

Asumareneasumare

Apar tot mai multe cazuri de gripă porcină de care se moare. Vaccinul ar fi o soluţie. Ministerul Sănătăţii a realizat un vaccin, "de ocupaţie", unul care să ne imunizeze. Milioane de doze s-au răspândit în ţară. Unii sunt de acod să îl ia, alţii, nu! Mulţi, printre care şi eu, se tem de reacţiile lui adverse şi refuză să îl ia. Pe lângă aceste suspiciuni, vin altele, întărite de un sistem de sănătate imbecil şi rânced. Am auzit că trebuie să semnezi că îţi asumi pe propria răspundere dacă accepţi să ţi se facă. Asta sperie şi e normal să sperie. Ministerul emite şi nu îşi asumă. Putem muri şi luând vaccinul, nu? L-am şi plătit. Cine răspunde altfel decât alo, aici morga? Nu mai am încredere decât în puterea destinului meu de a fi viu sau mort. Acesta e vaccinul meu.
D.D.

Niciun comentariu: