vineri, 5 iunie 2009

De ce nu merg duminica la vot?

Pentru ca nu am pe cine vota si care sa ma reprezinte in Parlamentul European. Cu niste analfabeti ca astia sa votez? Niste vorbitori de limba de lemn si atat? Niste imbecili frumosi ca niste zambile dar cu creierul terci? Nu vreau sa am mustrari de constiinta ca mi-am nenorocit tara mai tare decat e nenorocita, dintr-o miscare de stampila. Pe langa candidatii astia monocelulari animalele fermei lui 0rwell sunt niste glume proaste. Daca as vota pe una dintre buruienile astea si ar ajunge in Parlament cred ca nici un ceai n-ar fi in stare sa isi cumpere de la un automat cu fise, nu sa ne apere cauza. Asadar nu ma duc la vot si sunt mandru de asta!

Darie Ducan

2 comentarii:

Goran spunea...

Unde e responsabilitatea civica?Sunt de acord ca nu prea ai pe cine vota, dar din tot raul poti sa-l alegi pe cel mai mic.Daca ramanem in starea asta de indolenta nu rezolvam nimic.

Darie Ducan spunea...

Goran,

Si daca merg la vot sunt complice la inscaunarea unor oameni incompatibili cu functiile ce li se dau. Daca nu ar merge nimeni la vot nu s-ar intampla absolut nimic, crede-ma. S-ar repeta votul sau s-ar stabili o noua miscare prin decret sau cel mult, ilegal si abuziv, obligativitatea votului, cum vrea doamna lingau Saftoiu. Daca nu merg la vot si, ca mine mai multi nu se va intampla nimic, nu fi naiv. Romania e o tara inertiala. Sunt mai responsabil civic nemergand la vot decat mergand tocmai pentru ca imi iubesc dreptul de vot nu il cheltui pe niste animale.