sâmbătă, 16 mai 2009

Moldova ne-a reprezentat la Eurovision, la Moscova

Din păcate, cu tot talentul Elenei Gheorghe şi cu frumuseţea ei de necontestat, la Eurovision am trecut incolori, inodori şi insipizi. Moldova ne-a reprezentat mai mult prin Nelly Ciobanu, cu o horă foarte frumoasă, cântată, logic, în română. Asta în timp ce noi am preferat engleza. Au fost şi alte ţări care mi-au plăcut cum s-au prezentat. De pildă Albania, Estonia, Spania etc. Totuşi, prefer Moldova şi Albania dintre toate. Nu mi-au plăcut deloc Norvegia şi Turcia.

Mi-a plăcut faptul că noi am dat Moldovei cele 12 puncte şi Moldova nouă. Oare or fi fost agenturili româneşti cele care au redirecţionat voturili moldovenilor, Voronin, ia zi, muscalule?

D.D.

3 comentarii:

Anonim spunea...

daca te uiti pe canalul oficial al eurovision pe youtube vei observa ca interviul dat de dsoara ciobanu e in limba... rusa... Asa ca stai linistit, nu te-a reprezentat pe tine acolo in niciun caz. oricum, e protejata lui voronin, asa ca hai sa nu ne mai dam cu parerea aiurea.

Darie Ducan spunea...

Anonim,

Pai daca dadea interviul in Rusia si stia rusa in ce limba voiai sa il dea? Ma reprezinta prin cantec, pt ca e romanesc. Da, conteaza exclusiv ce e pe scena.

Iuliana spunea...

Frumos! Totul. Imi permit, insa, sa fac o observatie in legatura cu grafica blog-ului. Rosul literelor impiedica de la o citire usoara.
Sa ne auzim cu bine!