miercuri, 7 ianuarie 2009

Sfântul Petre şi puţoiul

Prim-ministre, spunea Sfântul Petre zdrăngănind o verigă cu chei în faţa unei uşi mari atunci când i s-a arătat un portavoc cu o pereche de ochelari, ce vrei?
-Ştiţi, eu vreau să trec dincolo, mi-am făcut datoria bine, vreau dincolo...
-Bine, puţoiule,vrei să treci dincolo?
-Da. Nu v-a anunţat ...că vin?
-Nu, nici că ţuică nu m-a anunţat! Dar tu ştii că eu nu te pot lăsa să treci, mă puţoiule, mă?!
-De ce?
-Nu mai pot lucra pentru Dumnezeu dacă iau pensie de pe vremea când puteam şi eu să ţin sus muierea, nu e voie.
-Te las să mă ţii sus ca pe muiere-ta dacă mă laşi să trec.
-Vai de pensia mea în alb, păcatele tale, cum să te ţin, că de când te-apleci tu scăpând săpunul crizei, eşti mai mic ca leul. Nu te las să treci, puţoiule, că dacă putrezeşti în astea lumeşti, cum eşti sub leu şi te descompui, o să zdrăngăni ca un pumn cu monede de zece bani, mai fac şi eu de-un tramvai până la poarta asta,n-am dreptate?

Darie Ducan

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si te crezi satir? Vai de psihanalistii tai !