miercuri, 8 octombrie 2008

Clarificari

Unii oameni de bine ma intreaba de ce nu le raspund frustratilor care se vantura prin blogul meu criticandu-ma fara temei si argumente si care nu fac nimic toata ziua decat locuiesc cu nimicul pe care zilnic il trag dupa ei ca pe o ghiulea. Nu le raspund pentru ca sunt ocupat. Oricat de orgolios ar suna, da, sunt ocupat, scriu carti. Si mai enervant este pentru ei ca acestea imi ies bine. Nici nu citesc ce scriu ei, va marturisesc, decat daca vad oameni inteligenti care vor polemica si discutie serioasa, nu gargara . Cum clasicii mei marunti detractori nu au nici macar inteligenta de a nu fi plati si statuti, ei nu intra in aceasta categorie. Cu tantarii nu ma lupt. Am prea multe de facut si sunt ocupat cu cartile si cu treburile mele. E adevarat ca si ei lucreaza cu hartie, dar cu cea igienica. Si tot sunt jegosi. Nici macar intr-un pamflet nu i-as baga pentru ca nu sunt in stare sa mi-l provoace. Plec, am de scris. Pe curand.

Darie Ducan

4 comentarii:

liv spunea...

Ce delir, Darie!
În definitiv, eşti un om fericit. N-ai îndoieli, ci doar certitudini.
O imbecilitate atît de sigură de ea, o lipsă de talent atât de mândră, dublată şi de o lipsă de simţ al umorului şi al realităţii, sînt rar de găsit împreună la un singur om.
Îmi place la nebunie blogul tău!

liv spunea...

lămureşte-mă şi pe mine ce e ăla "om de bine". am auzit sintagma asta idioată la iliescu. e om de bine ăla care te laudă? n-ai nimic tineresc, nimic proaspăt în ceea ce scrii. ai aerul unui pensionar preşedinte de scară de bloc, care ţine să împăştie ţn jur aerul lui obosit şi suficient.

Anonim spunea...

Cu dedicatie, de la Ducan pentru intreaga Romanie pe care o cunoaste el: Fara numar, fara numar, fara numar... "Uite-te in buzunare / Sa vezi daca ai parale / Ca la luna eu scot cartea / Prostu' sa intoarca partea / Sa citeasca despre mine / Numai labe si suspine"

popescu spunea...

Liv, ai scris exact ce voiam sa scriu si eu. Nu adaug decat ca, in limbaj medical, sindromul de care sufera darie se numeste delir de grandoare asociat cu delir de persecutie. Sunt curioasa ce diagnostic ar pune un psihiatru daca ar analiza acest blog.