marți, 23 septembrie 2008

3 Chestiuni

Neagra strainatate roz

Apaticul Mircea Geoana acorda, ca reprezentant al unui viitor si inchipuit guvern, 20 de mii de euro romanilor dusi prin neagra strainatate roz, pentru a se intoarce, fiecaruia in parte(oare dupa necesitati?). Ba vindem sasi, ba cumparam romani. Si toate in acelasi secol, va dati seama? Adevarul e ca strainii ne-ar livra romani la data stabilita, dar noi, evident am intarzia si taxele de vama.


Doamna Mop

Elena Udrea a trecut la mop, a inceput sa croseteze, probabil acele pulovere pe care Ceausescu ne-a spus sa le luam pe noi sa nu ne fie frig, acum 25 de ani. Elena din Troia, cum imi place mie sa o numesc sta aplecata ca o iapa troiana sau poate traiana prin scolile patriei. Problema e, oricat de vulgar ar suna, ca nici macar asa ministerul invatamantului nu capata potenta, nici macar asa nu i se scoala! Ce sa i se scoale? Eficienta,desigur!


Boc-Boc

Omu-interjectie, nu mai mare decat o stampila de vot cu tot cu tus, revine si agita apele politice. Are o logoree televuistica mai mare decat Dunarea debit. Dar ce naiba sa braconezi in Boc? Sa chemam o Boccitoare sa ne scape de altletul linguselii.

Darie Ducan

22 de comentarii:

Liv spunea...

Darie, uite cum se poate face literatura pe teme politice:

http://iulian.enache.info/2006/12/condamna-mi-ati-comunismul.html

Ce scrii tu, astea cu Boc si Udrea, sînt stupidităţi. Labe triste.

cristinutza spunea...

desigur, parasutatul liv revine cu tot gunoiul sau si se baga. e un semidoct si un om trist care nu poate nimic. Darie e un om de mare talent . In plus de asta e si un om minunat . Tu ia notite, baiatule.

Anonim spunea...

Liv a devenit un caz patologic!Puteţi să-l studiaţi, mai ales voi, sudenţii, de la medicină!Aşadar, material didactic, antum!

Liv spunea...

anonim,
ai citi măcar textul de mai sus?

Anonim spunea...

Liv, cred că ai o glandă care-ţi secretă cucută.Răutatea, la tine, e ceva firesc. Nu eşti de condamnat ci de compătimit!

Liv spunea...

Ce răutate vezi tu în faptul că am spus că textele despre Udrea şi Boc sînt inepţii? Dimpotrivă, poţi spune că sînt mărinimos; v-am "adus la cunoştinţă" un text foarte bun, pe care ar trebui să-l citiţi, dacă tot vă plac ale literaturii.

Liv spunea...

"Omu-interjectie, nu mai mare decat o stampila de vot cu tot cu tus, revine si agita apele politice. Are o logoree televuistica mai mare decat Dunarea debit. Dar ce naiba sa braconezi in Boc? Sa chemam o Boccitoare sa ne scape de altletul linguselii."

Zi tu, anonime, ce profunzime, ce stil şi ce talent vezi în porcăria asta?

Anonim spunea...

Liv, în chestiuni politice sunt puncte de vedere şi mai puţin(e)..."profunzimi".Darie are, pe lângă talent literar şi un talent gazetărescu. Are şi ironie şi fineţe şi un înnascut spirit polemic.Va fi, pe lângă un mare scriitor, şi un mare ziarist, în special pe compartimentul de politică. Îi prevăd un viitor frumos. Nu uita, nu are decât 20 de ani! Tu ce făceai la 20 de ani? Existai?

Liv spunea...

Anonim,
vom vedea peste zece ani cine are dreptate. Eu cred că Darie nu are nici talent gazetăresc, nici ironie fină şi, cu atît mai puţin, talent literar. Chiar dacă are doar 20 de ani, nu se întrezăreşte, în ceea ce scrie, şi nici măcar în răspunsurile la critici, nici o urmă, oricît de vagă, de talent sau de umor. Va fi un scriitor, dar unul de duzină. Eu aş miza mai degrabă pe Alexandru Dumitriu, despre care am aflat pe blogul ăsta. Chiar dacă Revista Labirint e slabă (dar am văzut că şi el e foarte tînăr, deşi are ceva bătrînicos în felul de a discuta, fapt care m-a indus în eroare), comentariile lui Dumitriu pe blogul ăsta îmi arată că are şi ironie fină, şi talent, chiar dacă nu are dreptate în ceea ce spune, dar dreptatea în literatură nu există. Eu mizez pe el, nu pe Darie.

Anonim spunea...

Liv, încerci să te autoamăgeşti că exişti. Nu ştiu cîte trenuri ai pierdut exact până acum. Cred că multe fiindcă te simţi prea frustrat. Câinii latră, caravana trece. Tu arunci cu noroi şi dai verdicte pentru care n-ai competenţe, iar Darie trece (în sensul că urcă) scriind. Toate cele bune!

Liv spunea...

anonim, de ce nu-ţi dai numele, ca să vedem cine eşti şi tu?
pentru că încep să am certitudinea că eşti Darie. Ai acelaşi stil de a contrazice cu jigniri mărunte şi fără argumente şi acelaşi dezinteres faţă de orice altceva în afara propriei tale persoane. De ce nu zici nimic de Dumitriu, despre care am spus că e talentat? Ai citit textul lui Abjectu', ca să vorbim de scriitori buni, sau pe cel al lui Iulian enache, despre comunism? Nu te interesează! Aşa de mare poftă ai de literatură, aşa de amplă e lumea ta, că nu ai păreri despre nimic altceva în afara destinului lui Darie.

Anonim spunea...

Nu, nu sunt Darie! De aceasta sa fi sigur! De ce il apar ? Simplu. Pentru ca in tara asta cand se ridica cineva sa cladeasca ceva, apar imediat 10 demolatori! Si mie nu-mi plac demolatorii. Imi plac constructorii!

andreea m. spunea...

Liv,
esti un mare cretin. Atata poti.

Anonim spunea...

Mi-e tot mai mila de tine! Sunt acum calmante si din plante, care nu fac rau la stomac!Sunt ecologice ! Le recomand cu caldura. Poate iti fac bine, desi la gravitatea ta ma indoiesc.

Anonim spunea...

Eu as fi de parare ca Darie nu trebuie sa vanda cartile lui oricui. Sunt unii care nu pricep. ...Porcului nu trebuie sa-i dai margaritare! E vorba, desigur, de unii porci!

Liv spunea...

Bravo, andreea m.
Eu am putut lega măcar cîteva fraze, dar tu nu sari mai departe de "cretin". Asta îmi demonstrează cît poţi tu. Bănuiesc că dacă eram faţă în faţă scuipai şi-mi arătai fundu'.

Anonime, de unde ştii că acele calmante din plante nu fac rău la stomac? Le-ai încercat? Tot nu mi-ai răspuns ce crezi despre textul lui Abjectu şi celalalt, al lui Enache, şi nici despre Dumitriu. Tot la Darie şi la "mărgăritarele" lui te rezumi. Cît despre vînzare, să fie bucuros dacă i le cumpără o sută de oameni, deşi mă îndoiesc. Dar asta ar fi o noutate, să-ţi vinzi selectiv cărţile. Bună idee. Nu i-o vinzi şi lui Garcia Marquez, lui Amos Oz sau lui Philip Roth?

popescu spunea...

"De aceasta sa fi sigur!"
Iata nivelul admiratorilor lui darie! Certati cu gramatica, ignoranti, lipsiti de gust artistic si de cultura. Cred ca au chiulit de la orele de romana cand s-a predat verbul, altfel nu imi explic de ce nu sunt in stare sa conjuge nici macar verbul "a fi". Inteleg ca se intampla sa gresesti cand esti obosit sau scrii in graba, dar daca analizam toate comentariile unui anume anonim, constatam ca intotdeauna conjuga gresit verbele "a fi" si "a sti" la conjunctiv prezent.

popescu spunea...

anonim, sunt de acord cu tine, darie nu ar trebui sa-si vanda cartile oricui, cred ca mai bine ar fi sa si le bage in c... Eu nu as primi asemenea maculatura decat daca mi s-ar oferi pe gratis, dar si asa, cu multa selectivitate. Biblioteca mea, care e una dintre cele mai valoroase (si nu ma refer la valoarea in bani, desi Dumnezeu stie ca am investit destul de multi bani in ea fata de salariul pe care il castig) din judetul in care traiesc. Totusi, in biblioteca mea exista un raft special pentru cartile foarte proaste pe care le colectionez din amuzament, sunt carti pe care le primesc pe la lansari de carte de duzina sau la festivaluri literare de 2 lei. Pe acest raft ar avea loc si cartile lui ducan langa o cartulie care m-a facut sa rad strasnic, o cartulie scrisa de o apriga profesoara de sport din Campulung, o individa pe cat de neinsemnata si de ignoranta, pe atat de plina de sine.

popescu spunea...

as primi in biblioteca mea un volum de ducan numai dintr-o manie de colectionar care are ingaduinta dispretuitoare fata de kitsch si monstruozitate. Dar, sa ne intelegem, as primi o monstruozitate marca ducan in biblioteca mea numai daca mi s-ar oferi gratis, n-as da pe vreo carte a lui nici macar contravaloarea unei gume orbit. De ce as primi, daca mi s-ar oferi gratis, un volum de-al lui ducan? Ca sa fac o gluma proasta. sa-l am pe ducan langa Trakl, Rilke, Jung, Wellek, Herbert Read, Kayser, Baltrusaitis, Panofsky, Assunto, Durand, Bachelard, etc, ar fi ca si cum pe un perete plin cu opere de Bosch, Pontormo, Rubens, Rembrandt, Egon Schiele, Klimt as atarna cateva mostre de pictura de gang. M-as amuza copios daca l-as avea pe ducan in bibloteca personala. Dar n-as plati un chior pe carticelele lui. Cum adica, in conditiile in care eu nu-mi pot permite sa dau bani pe operele lui Salman Rushdie, sa dau bani pe cartile lui ducan? Hai, sictir.

anca spunea...

Nici macar nu i-ati citit cartile ,dar il criticati. Halal cititori care se respecta.

Anonim spunea...

Anca, 30 de minute au căutat pe blog după nume de scriitori americani "cei doi muşchetari", ca să se dea...citiţi! Complexaţi până în măduva invidiei!

Anonim spunea...

DeeDee, dar de ce nu-ti mai onorezi cititorii si nu le mai raspunzi? am dat peste un blog mai de mult in care un nene domn administrator spunea ca, dupa ce a verificat IP-urile userilor, a ajuns la concluzia ca mesajele anonimilor care te sustineau frenetic erau identice cu IP-ul tau.Ceea ce inseamna ca ai ales o cale mai usoara de a te sustine singur, dandu-te drept multi alti admiratori fanatici.nu-i penibil, ma baiatu'? ce dumnezeu? exista cabinete de supervizare psihiatrica pentru asa ceva. mitomanie? alta patologie? eu as inchide blogul asta in locul tau, ocupa prea mult spatiu pe net.inutil.