luni, 18 august 2008

Văruirea încăperii

Eram doar eu cu femeia mea într-o încăpere neagră,
Era atât de albă femeia mea goală, încât am prins-o de păr
Şi am văruit încăperea cu trupul ei alb, cosmic,
Ca sonorizarea unei dospiri.

Atâta am tot frecat-o de pereţi, să zugrăvesc cu ea pereţii,
Încât la un moment dat se terminase, pereţii erau albi,
Şi ca nişte imperfecţiuni sau ca nişte ouă de ţânţari
I se vedeau sfârcurile, ochii şi greblajul genelor.


Femeia-mi dispăruse, era pe pereţi, încăperea încetase
Să mai fie întunecată şi doar aşa ştiam c-o ţin lângă mine,
Că nu mi-o ia altul sau că nu mă părăseşte,
Fiindcă am drept de proprietate pentru acea casă,
Am drept de proprietate pentru acei pereţi
Şi stâng de proprietate pentru mine însumi.

Nu poţi fura o casă cum ai fura o iubită!
Doar un cutremur mi-ar putea-o lua, un potop,
Sau, cine ştie, valul unei lacrimi provocate de cineva
Mai drag decât ea

Când voi avea dreptul deplin asupra ei
Şi stângul parţial asupra mea.

19 iunie 2006

9 comentarii:

Contele spunea...

Mda, cam dubios, da' ma rog...ai dat, in sfarsit, de nuri!?!

"Atâta am tot frecat-o de pereţi, să zugrăvesc cu ea pereţii,
Încât la un moment dat se terminase, pereţii erau albi"

E infricosator, mai baiaule, ce spui tu aici! Cum ma s-o freci de pereti?
Vezi ca doare!!

antonia rusu spunea...

Darie,
îmi place mult poemul ăsta erotic. Ilustrează exceptional ideea de alb al trupului femeii, puritatea, transparenţa mata a ei.
E f frumos ce scrii.

lasa-l pe conte,pe el îl doare ce n--are.

Darie Ducan spunea...

Antonia Rusu,

da, e o comparaţie dura, cum s-o inteleaga contele? Trebuie putintica educatie poetica pt asa ceva. Numai bine!

contele spunea...

Draga duduie Antonia Rusu,

Iti transmit pe aceasta cale implinire erotica alaturi de poeziile profunde ale Poetului.
Tot pe calea asta iti spun ca vei ajunge si tu daca mai continui sa-l pupi in cur pe acest turturel contemporan cu tine.
Daca tie iti place atat de mult acest poem fabulos, inseamna ca n-ai dat inca de p..a sa vezi cam ce simte o femeie atunci cand "Atâta am tot frecat-o de pereţi, să zugrăvesc cu ea pereţii,
Încât la un moment dat se terminase, pereţii erau albi"
...Nu cred ca e placut sa faca cineva asa cu tine!
Ma rog...mai sunt si masochisti d-astia pe lume!

Maiakovski spunea...

"turturel"
superb!

antonia rusu spunea...

Conte,

Nu te duce capu. Ăla de pe umeri, că altul.....!? De unde atâta lux!

contele spunea...

Pasarica Antonia,
Observ ca ciripesti pe-o craca singurica in asteptarea turturelului.
Ce vrei tu exprimi prin "nu te duce capul"? Unde vrei tu sa ma duca? In "Lumea Lui Acum"? Sunt deja aici, de vreme ce scriu, nu crezi?
Ia tu un pix si o coala si incearca sa faci o analiza pe textul poetic al lui Darie. Vezi daca se incadreaza in vreo categorie si apoi mai stam de vorba!
Referitor la luxul ala de care ai pomenit: vad ca esti foarte aprinsa si destul de agera, poate n-ai nimerit blogul pe care il cauti!
Ia-ti, mai fato, ziarul si uita-te la sectiunea de matrimoniale, ca aici nu te fute nimeni. Fii serioasa, baga-ti mintile-n cap!!

Darie Ducan spunea...

Vă avertizez( pt.contele): cu proxima ocazie când veţi folosi un limbaj suburban, adică unul care vă caracterizează, vă voi şterge comentariile.

ER!N spunea...

Cam şcolăreşti jocurile de cuvinte. Fă un joc din poezia erotică, dar fă-nu cumva, să şi credem, că suntem toţi sătui de marionete ale căror sfori se văd...