miercuri, 27 august 2008

Scrumul

Un absolut format din mucuri de ţigară,
Cât fum? Câtă ardere şi cât tras în piept?
Suntem formaţi de cine dacă ardem,
Scrumul să îmi spună, îl aştept!

Un absolut din mucuri de ţigară,
Dar ce singurătate de om ghiuj,
Fumul ce-a ieşit e ca din gară,
Ce singurătate: pe niciuna nu-i ruj!

3 martie 2008

26 de comentarii:

Andrei spunea...

wow,ce sugestiv

Liv spunea...

Ce stângăcie!
Poezia asta seamană cu un om care are un oarecare aer intelectual, dar care e neras, cu ochii cârpiţi, cu hainele murdare şi cămaşa ieşită pe jumătate din pantaloni.

UNU' DE-I VREA BINELE LU' LIV spunea...

Domnu' Liv e dusmanos /
N-are stil si e fitos / Daca-ar sta in banca lui /
Ce-ar mai scrie poezii!!!

unu' de-i vrea binele lu' liv spunea...

Revin cu o intrebare:
Domnu' Liv, cat e de mare?

Liv spunea...

N-am înţeles întrebarea. Ce să fie mare? E o glumă cu tentă sexuală? Sau te referi la telentul lui Darie?

antonia rusu spunea...

liv e critic literar
şi mereu e neabsent,
dar el pare-se că are
nume de medicament.

e belit si e o pulă,
nu-i nimic în urma lui,
nu mai agăţa buey fete
sau n-ai cu cine să ţio pui?

darie nu-l bagă-n seamă,
d-aia nu mai poate, buey,
darie - caravana trece
şi nu mai poate ea de căţei.



am scris tio asa ca sa rumegi

Liv spunea...

antonia rusu,
E prima dată când cineva îmi dedică un poem.
Îţi mulţumesc.

antonia rusu spunea...

nu incerca sa ma agati ca nu tine, esti praf buey liv buey, poemul asta exprima scarba mea nu altceva.

Liv spunea...

Mi-a plăcut enorm "buey".
Uite că mai există cuvinte poetice în tmba română. Trebuie doar o minte limpede, care să le descopere. Darie, fii mândru. Ai admiratori de calitate.

PS, pentru Vio: Cobor să iau de la Dalles ultima carte a lui Amos Oz, editată de Humanitas (http://www.humanitas.ro/carti/carte.php?id=2666).

Liv spunea...

... voiam să spun "limba română".

antonia rusu spunea...

nu vorbesc de obicei cu buey, dar am facut-o pt tine ca sa ma fac inteleasa. Crede-ma.

KoBYYAA spunea...

antonio, te-ai facut inteleasa asa cum a priceput bunica-mea diferenta dintre teoria platoniciana si cea marxista.
Fato, "trage aer in piept" si intreaba-te daca ai glumit sau ai vorbit serios. Brrrr... tu chiar ai vorbit serios ?!!??

Liv spunea...

antonia,
nu-mi mai pierd timpul cu tine. Eşti de o neghiobie tristă. Darie e un cretin simpatic, în megalomania lui. Cu el vorbesc!

Liv spunea...

Încerc să te agăţ, tanti Anna Rusu? Aşa ţi se pare ţie? Să te agăţ ca să ce? Să te scot la o cafea, apoi să mergem la unul dintre noi acasă, să-ţi ridic fusta şi pac! să facem un mic Darie sau o mică Daria? Asta crezi, că tânjesc la nurii tăi, pe care nu-i vad, dar îi presimt?

antonia rusu spunea...

buey, daca ai stii tu cat de citita sunt, ai da orice sa ma inviti la un suc.Dar esti un nenea nimeni care face sta cocosat la o masa si scrie oamenilor destepti (eu, darie si altii)
am termnat-o cu tine, esti prea redus la minte sa vb cu asa specimene

Liv spunea...

Eşti tare, mânca-ţi-aş pipota ta! Femeie adevărată care eşti tu!
M-ai prins. Am făcut pe duru' ca să te impresionez.
Ai dreptate, aş da orice să te scot la un suc. Recunosc că mi-ai pătruns în minte şi în carne. Recunosc că te-aş scoate la o cafea. Hai! Ce pierzi??? Nu sunt chiar atât de cocoşat.
Cum să facem să ne vedem?

PS. Zi-mi-i şi mie, te rog, şi pe ceilalţi oameni deştepţi în afara ta şi-a lui Darie, că vreau să-i cunosc. Sigur am multe de învăţat de la ei.

Florin Salam spunea...

imi spune si mie cineva cand are lansare Guta cu Copilul de Aur????

antonia rusu spunea...

Hai, te tine? Nu cred. Ti-ar dardai carnea pe tine,ca esti un las. Lasa-mi nr de tel si o sa vezi atunci!

antonia rusu spunea...

altcineva vorbeste in numele meu la ultimele 2 commenturi, sau 3.dar are dreptate

Liv spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
antonia rusu spunea...

ce disperat esti! Iti lasi nr de tel oriunde, oricui.Se vede cata nevoie ai de oameni. Am mai multa minte ca tine si te las sa te joci in voie..sau ai sa-mi zici cumva ca m-am molesit eu? Auzi,scuza-mi indrazneala, esti cumva infirm si stai cu un laptop in brate toata ziua scriind din frustrare?? In cazul asta esti iertat.

ER!N spunea...

Aici e cumva un dating website? Aşa pare, după comentarii.
Un absolut din mucuri de ţigară,
Deci consumat şi prefăcut în fumuri
Prin care-un chip de om vădeşte-o fiară
Ce face negre litere din scrumuri.

Din mucuri de ţigară-i absolutul,
Spre-un cer căzut pe caldarâm, în baltă
Priveşte cântăreţul, pierde luthul
Prin lut, pentru o fustă mai învoaltă.

Darie Ducan spunea...

Gata,că vă tai curentul!

Liv spunea...

E mult mai buna poezia lui Er!n decat a lui Darie. Are ritm. A lui Darie e fortata, trasa de balamale si indesata-n cuvinte.

Dan Tanasa spunea...

superb...

Darie Ducan spunea...

Dan Tanasa,

Mersi, bine ai venit pe blogul meu. Te mai astept. Am paine si sare! (vocea rauvoitorilor ar zice: n-are!)