duminică, 24 august 2008

Pasăre rară

Pentru un cântec




Părul tău pleca mereu,
An de an cu păsările călătoare
Lăsând ca un cuib trist palma mea
Şi, în căuşul ei hotărâtoare
Se făcea iarnă, se făcea iarnă grea.

Tu vei pleca cu altul şi, adică
Eu de ce să stau cu palma cuib aşa?
Părul tău n-o să mai vină
Să depună ouă-n palma mea.

Nu este alta pentru mine,
Pasăre rară, nu te pot schimba,
Chiar de m-aş face crengi m-aş bucura
Că-s cuib când fâlfâi spre altcineva.

Îţi spun un lucru grav şi cam rebel,
Deşi te iubesc, tot o să te-nşel:
Pe tine, tot cu tine-o să te-nşel.

18 comentarii:

cristiano.connect spunea...

foaaarte tare... ultimele doua versuri sunt dumnezeu. bra-vo !

anka spunea...

genial,darie,
ăsta e text de cântec, bine spus.

Darie Ducan spunea...

Cristiano.conect,
Anka,

vă mulţumesc! Mă bucur că vă place.Vor urma şi altele,desigur.

lunaamara spunea...

Darie,

ce poet tare esti!!!!!!!!!!!!

antonia rusu spunea...

Darie,
orice fată ar fi impresionată de asemenea poeme pe care să i le scrie iubitul ei. Cred că şi iubita ta e. Ai iubită?

Eminescu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Pretty lady spunea...

Eminescule,nu mai comenta aiurea ca nu te pricepi la poezie.Dupa bine vezi este apreciata!Spune-mi tu o poezie creata de un poet atat de tanar mai frumoasa decat aceasta?

Eminescu spunea...

E o poezie proasta. Nu conteaza virsta poetului. E proasta si stingace. Plina de clisee.

eminescu spunea...

pretty lady,
eşti firavă la minte. Pune măcar spaţii după virgulă şi după punct, ca să dai măcar impresia că ai citit măcar cartea de bucate.

Anonim spunea...

Ptr. "Eminescu". Esti tu mai necitit, baiete. Poezia e foarte buna.

Anonim spunea...

hi...inceputul e straniu ,dar sfarsitul spune tot..mi-a placut ,astept si altele :))(veronica)

eminescu spunea...

anonime,
ai gusturi de electrician. Poezia asta poate impresiona o adolescenta care citeste dumas si mihail drumes. e subtire, neinspirata si plina de clisee. e stingace.

Anonim spunea...

D-le "Eminescu", nu ma cobor la "inaltimea" piciorului broastei privind cunostintele tale despre poezie. Atat si punctum!

Darie Ducan spunea...

Sigur mai imbecilule, Dumas si Drumes sunt slabi,nu?

eminescu spunea...

nu slabi, ci foarte slabi
dar tu, care mai mult ai scris, decat ai citit, de unde sa stii?

Darie Ducan spunea...

Bine ar fi ca tu macar sa fi rasfoit cat am citit eu. Crede-ma ca ar fi ceva!

eminescu spunea...

saracu' de tine...
nu stiu ce sa fac. sa rid, sa plang sau sa tac?

Maria-Cristina spunea...

Ma intristeaza. Poezia asta mi-a recitat-o EL, odata, povestindu-mi despre "pasarea lui rara". Fara sa stie ca defapt el este o pasare rara pentru mine. Trist! :-< Si sti ceva? EL e chiar cristiano.connect, care a dat primul comentariu. How ironic could that be?
Bravo pentru poezie, e ca un imn asa, pentu mine :). Cheers!