vineri, 8 august 2008

Minune la Beijing I

Am fost uimit de-a dreptul azi noapte urmărind festivitatea de deschidere a jocurilor olimpice de anul acesta, de la Beijing. O minunăţie care te furnică. Nu mă jenez că mi-au şi dat câteva lacrimi văzând atâta frumuseţe, atâta perfecţiune şi grandoare.

Am avut senzaţia ciudată văzând acel mirific spectacol că, totuşi, nu e de ici-colo să fii pământean, să fii om. Am o dragoste de multă vreme, tăinuită, pentru China şi chinezi, într-un moment al vieţii mele eram chiar pe punctul de a pleca în China, dar nu a fost să fie, deocamdată.După această noapte dragostea mea sporeşte. Cât de înălţătoare a fost deschiderea. Poţi vibra adânc la statutul omului pe pământ urmărind aşa ceva.

În acelaşi timp, ca o reacţie a răului, în timp ce sporturile erau un elogiu al păcii, între Georgia şi Osetia a izbucnit un război. Să încercăm să fim oameni şi să preţuim calitatea de om cu atât mai mult cu cât unii o uită. Beijing s-a prezentat minunat. Noi n-am fi fost în stare să dăm măcar muzică în boxe, ne-ar fi picat sonorizarea.

Darie Ducan

Niciun comentariu: