marți, 26 august 2008

Lansări şi poezie

De câteva zile sunt asaltat mai mult decât de obicei pe e-mail, pe numerele de telefon, publice şi secrete, cu bune, cu rele, prin telegrame, depeşe şi porumbei călători.


Mulţi dintre dumneavoastră mă întrebaţi când voi avea lansările cărţilor mele - că doar vine toamna, nu? - şi ce mai scot. Voi anunţa lansările cărţilor mele, manifestările la care voi fi prezent, pe blog şi, în curând voi detona o bombă. Totul e să fie urechi care să o audă! De bombă va fi bombă, clar! Unele lansări sunt cvasiprogramate. Dacă mai doriţi altundeva, aştept propuneri!


Unii tineri scriitori de poezie mi-au trimis textele lor pe e-mail pentru a-mi spune o părere asupra lor şi asupra talentului autorilor lor. Nu deţin adevărul absolut, dar nu vă jenaţi, trimiteţi la lumealuiacum@yahoo.com texte poetice. Dacă aveţi un talent ferm voi scrie despre ele şi despre voi cu tot dragul.

D.D.

4 comentarii:

olivia spunea...

Darie,
am trimis 4 poezii. Sper sa le citesti si sa imi spui ce crezi tu.

nobody spunea...

Da,
voi trimite
şi eo. Ejti tare.Sper k o sa îţi plakă, io-s mai sărită d p fix.

ER!N spunea...

Ce înseamnă, pentru tine, talent ferm? Destul de tare încât să susţină tot actul, fără pauză?

Darie Ducan spunea...

Adica talent crescut la ferma. Multumita?