duminică, 20 iulie 2008

Printr-o gară

Poetul A.Păunescu a împlinit azi 65 de ani. L-am întrebat cum se simte la această vârstă. Mi-a răspuns: "ca trecătorul printr-o gară." La mulţi ani, gară şi la mulţi ani, trecătorule care rămâi!


Darie Ducan

50 de comentarii:

sanda spunea...

la multi ani marelui poet.

Liv spunea...

Nu exista in limba romana "care ramii". E un fel de "care esti tu" al lui Gigi Becali. Oricum, nu conteaza Paunescu in ecuatia asta. Tu esti subiectul central. Ai vrut sa se stie ca-l stii, ca ai fir direct cu marele poet, ca i-ai urat "la multi ani" si, la un pahar de vorba, ca-ntre doua genii, l-ai chestionat cum se simte la virsta asta. Mai bine-l intrebai cum se simte ca, de mai bine de 20 de ani, a scris doar maculatura.

Anonim spunea...

Liv, băiatule, care e treaba ta ? E dreptul lui Darie de a se crede ce vrea şi de a da în "eter" ce vrea el să se ştie. "Drumeţul moare de drum lung şi prostul de grija altuia".

Liv spunea...

Anonim, dacă se crede geniu în bucătătie, Napoleon în lift şi Dostoievski la baie, e treaba lui şi nu m-amestec. Dar cînd face asta într-un spaţiu public, unde poate primi (şi primeşte fără jenă) laude, trebuie să-şi asume şi mici jigniri. Cînd îţi dezveleşti curu avid de limbi, rişti să iei şi un şut în el.

Zenit Sari spunea...

Anonim,

Dar problema ta care e? De ce te-ai ofuscat atat de tare pe Liv ca are o parere?
Se pare ca n-ai fost foarte inspirat in alegerea proverbului "Drumeţul moare de drum lung şi prostul de grija altuia", nu de alta, dar e valabil si pentru tine. Tu simti cumva vreo diferenta?

Liv spunea...

Erata: am vrut sa spun "curu'", cu apostrof. Dar ai prins ideea. Anonim, te banuiesc a fi însuşi marele Darie. Recunosc stilul.

Anonim spunea...

Si tu, prin atitudinea avută, te substitui lui Dumnezeu, crezand ca deti adevărul absolut! Şi tu o faci dincolo de baie, bucătărie, lift. Nu , nu sunt Darie, dar mă bucur când apar tineri talentaţi, care mai văd ceva dincolo de manele, maşini, femei, acool şi....lipsă de preocupare. Şi Darie e un tanat scriitor şi publicist foarte talentat. Dacă i-ai fi citit cărţile? Sau o parte din ele!

Anonim spunea...

Liv, băiete, marile spirite au fost întotdeauna generoase. Văd că tu stai de pază la...capra vecinului. Un fel de chibiţ....Păcat! s-ar putea, în ani, să te onoreze o posibilă cunoaştere timpurie a lui Darie. Nu se ştie niciodată.

Liv spunea...

Tinere anonim, Darie NU ARE TALENT. Am citit destul ca sa-mi pot da seama de asta. E un tînăr ca oricare altul, doar că mai înfumurat şi puţin paranoic. Paraziţi ca tine îi fac rău, pentru că lăudîndu-l aşa, e firesc ca el, săracu', s-o ia razna. Sînt scriitori mari în lumea asta, sînt oameni care au avut debuturi de excepţie la 20 de ani, dar nu e cazul lui Darie. Scrie căznit şi frustrat. E bine că îşi doreşte foarte mult, dar nu poate atît de mult pe cît vrea. Va deveni un scriitoraş de serie. Pot să-ţi dau exemple de texte de pe bloguri care explodează de talent, dar tînărul Darie nu are nici unul de factura asta.
Zi-mi şi mie ce cărţi ai citit în ultimele două luni, ca să-mi fac o oarecare idee despre ce gusturi ai, pentru că altfel discutăm din două lumi paralele şi nu are sens.

Anonim spunea...

Liv, băiatule, Dinescu spunea cu zeci de ani în urmă: "nu aveam noi atâta nisip câte capete putem ascunde". Nu cred că eşti tu in măsură să-mi ceri un pomelnic cu lecturile făcute.Şi încă ceva, dacă Darie nu are talent de ce te preocupă acest tânăr? Caută blogurile celor de nivelul tău! Tot aici revenim, la capra vecinului ce nu te lasă să dormi.

Liv spunea...

Anonimule,
citesc si recitesc permanent ce scriu ăia talentaţi. Am mai spus-o, Darie e pentru mine un caz clinic. Mă amuză. Prostia cu aere e singura boală care mă amuză.

Liv spunea...

... şi, anonim, te bănuiesc că şi tu te-ai oprit cu lecturile la Păunescu şi la Baltagul. Sau la Maytrey?
E important ce ai citit, pentru că tu îi dai sfaturi unui om care scrie. Eu nu pot să-ţi laud o maşină, dacă nu am permis. Poate fi caroseria impecabilă, dar motorul putred.
Sînt oameni care nu citesc, şi Darie nu-i interesează, şi oameni care au citit marea literatură a lumii, şi pe care Darie îi poate amuza, în cel mai fericit caz. Şi mai există o categorie, cei care au citit, dar puţin, şi care sînt cei mai excitabili la scriitoraşi din ăştia.

Liv spunea...

Darie, de ce crezi tu ca Andrei Păunescu nu intră să-ţi comenteze niciodată pe blog? Te-ai întrebat? Pentru că-l doare-n pulă de tine. Îl interesează doar părerea ta despre el. El despre tine n-are păreri. (Ating subiectul ăsta pentru că am văzut că te-ai grăbit să-i intri pe blog şi să-i iei apărarea).

Anonim spunea...

Liv,după tine nu există oameni care apără dezinteresat (apără nişte principii, apără valoarea, etc.). Trebuie neapărat să o facă la reciprocitate, nu?. Dacă Darie l-a apărat pe Păunescu şi acesta trebuie să-i ia apărarea. Trăieşti într-o lume cu gândire mică, Liv. Cuvinte ca dezinteres, generozitate, altruism, îţi sunt străine!

Darie Ducan spunea...

Dacă din 3 rânduri eu am stârnit atâta,
liv ori e genial, ori este dus cu pluta!

simona spunea...

il cunosc pe liv si e nesarat.il stiu de la o conferinta si a incercat sa ma agate.e libidinos si fara haz.o da pe carti pentru ca fizicul si atitudinea nu-i confera incredere.daca-l izolati,probabil ca va reveni cu sentimenete frumoase,dar daca voi continuati sa-i dati apa la moara,el nu va ezita niciun moment sa nu faca ce stie.

Liv spunea...

Simona,
n-am incercat sa agat pe nimeni niciodata la o conferinta. Absolut niciodată.
In rarele momente, cu ani in urma, in care invercam sa fac asa ceva, dar nu la conferinţă, ci după, la cîte o petrecere a unei firme, imi si iesea. Nu de alta, dar ţinta era clar o curviştină.
(Şi, apropo, tu n-ai ce să fi căutat la conferinţă, pentru că, în mod clar, nu eşti ziaristă. şi cel mai slab jurnalist ştie că, într-un text, după punct sau virgulă, se lasă un spaţiu liber. Tu n-ai făcut asta în comentariul de mai sus. E clar că nu eşti jurnalistă. Poate că erai pipiţa fără creier care aduna cărţile de vizită sau fameia de serviciu care strîngea paharele).

Anonim spunea...

liv,

esti o persoană foarte inteligentă. Ai mare dreptate cand afirmi ca micul Ducan a vrut doar să îi fie ştiută relaţia cu mai marele Paunescu. Oricum, e exagerat spus relaţie, dar ăsta micu' vrea să pară important. Are însă ceva talent acest Ducan, să ştii, dar imitându-l mereu pe Paunescu nu va ajunge prea departe. E pacat de înzestrările lui. În fine, fiecare face doar ce vrea cu talentul său, nu trebuie să se explice nimănui.

...şi mai ai tu dreptate in mule alte privinte.

no_fun spunea...

Anonimul de mai sus e Darie Ducan spasit?

Liv spunea...

Anonim,
n-are cum să-l imite pe Păunescu, pentru că Darie, chiar dacă are acces la metaforă, este slab versificator. Nu-i ies cum trebuie ritmul şi rima. E neinspirat. Păunescu este un excelent versificator, chiar dacă multe dintre poeziile lui n-au profunzime. Aşa era şi Coşbuc, de exemplu. Sunau foarte bine din coadă, cuvintele.
Darie nu poate fi în relaţie cu Păunescu decît într-un singur sens. Să-l laude, iar maestrul să-i primeasca grohăind elogiile. Păunesc e lacom de laude, primeşte fără jenă orice. Poţi să-i spui că e cel mai mare poet din lume; îşi asumă asta şi se simte bine. Dar atît. Nu poţi fi în altfel de relaţie cu el. În definitiv, cînd sute de mii de oameni te adulau, din lipsa alternativei, fireşte, şi cînd ai fost aruncat apoi în uitare, nu-ţi mai permiţi să pierzi nici un elogiu.
E lacom de laude cum e lacom de mîncare. Dacă poate să-ţi smulgă covrigul din mînă, dacă e gratis, ţi-l ia, chiar dacă înainte a mîncat trei fripturi.

no_fun spunea...

Buni versificatori sunt Foarta, Dimov, Brumaru...
Paunescu NU.
Si nu-i deloc greu de imitat. Si copiii de 13-14 ani (scapati din mana de parinti, dar incurajati de profesori naspa de romana) reusesc.

Liv spunea...

no fun,
te semicontrazic. Cred ca e un foarte bun versificator şi Păunescu. Dar în majoritatea poeziilor n-are substanţă. Abia găseşti o metaforă la sute de versuri. Dar ele rimează bine şi au un ritm corect.
Ai dreptate însă cu Brumaru şi, mai ales, cu Dimov.

simona spunea...

liv,
Nu e un argument convingator faptul ca nu am lasat spatiu dupa virgula,e un detaliu fara consistenta care imi demonstreaza ca esti um om caruia ii place rumegusul,si nu lemnul in sine.Nu te favorizeaza pozitia de leu curajos si pretentios pentru ca,in astfel de cazuri,musamalizarea se transforma in al treilea ochi.(ma refer desigur la femeia de serviciu si la pipita fara creier care aduna cartile de vizita).
PS – Acea femeie de serviciu isi face aparitia dupa ce invitatii pleaca,numai cei ca tine stau si pandesc sa ciuguleasca resturile,poate in felul acesta reusesc sa prinda din zbor nr de telefon de fix al unei menajere.

Liv spunea...

Simona,
nu ştiu cine eşti şi de ce minţi. N-am încercat să agaţ niciodată pe nimeni la o conferinţă, şi n-am vorbit niciodată despre cărţi la evenimentele unor companii. Asta e clar.
Nu cred că eşti jurnalistă.
Şi n-am înţeles prea bine ce e cu muşamalizarea. Eşti confuză în exprimare. Un jurnalist e mai limpede.

Mi-ar plăcea să dai detalii despre cum am încercat să te agaţ.

Anonim spunea...

Scrieti, baieti! Orice, numai scrieti!

Darie Ducan spunea...

Sunteti prea copilasi in poezie daca voi credeti ca il imit pe poetul Paunescu. Asta dovedeste ca nu mi-ati citit cartile deloc. Poezia mea e mai speculativa si mai onirica in ansamblul ei,pe cand a lui Paunescu e mai realista,mai darza. Nu trebuie sa existe o relatie radicala intre ce iti place si ce scrii. Daca mie imi place Tagore nu inseamna ca scriu ca el. Iar faptul ca unele poeme ale mele au sonoritati din alti autori e inevitabil, asta se intampla oricui, chiar si lui Paunescu, poet care numai lipsit de originalitate nu e. Situatia e mai complexa dar voi, cunoscand putin poezia ati pus o eticheta inainte sa gustati ce e in sticla si va lasati dusi de valul superficialitatii primei priviri. Va rog cititi-mi cartile inainte sa mi le comentati. Ar fi mai just. Altadata nu voi mai veni cu explicatii pentru cate broaste vor a da tonul baltii. Eu ma ocup de muzica sferelor,nu de a broastelor.Fiti cinstiti,eu raman acelasi,voi s-ar putea sa aveti de pierdut pentru ca poezia mea v-ar putea face mai buni daca i-ati permite.

Anonim spunea...

Stimate şi iubite Sucă,
Vasazică, avem blog. Foarte mişto! Ce înseamnă blogu', în linii mari? Păi, un "program" de libertate. Oricine îşi poate face blog, nu? Da. Buuuuuuuuuuuuuun. Ai priceput? Şi chiar dacă nu, puţin îmi pasă. Pentru că, dragul meu Sucă, eşti un nimeni. Dar ne prefacem cu toţii că eşti cineva, ca să nu intri în depresii.
Totuşi, ca să înţelegi că imiţi un poet cu numele de Păunescu şi prenumele de Adrian:

"Ar fi o soluţie să plecăm în spaţiu când noi nu putem ajunge nici la Caracal, că nu avem drumuri. N-am ce zice. Ar putea pleca domnia sa şi să devină ambasadorul Cosmosului în România. Vedea-l-aş în spaţiu plutind ca un norişor prostănac în imponderabilitatea sa de orice numai de om social nu. El numără planetele, vede stele verzi şi la noi, de atâţia ani, sunt case la oraş cu toaleta în curte. Dar noi plecăm în spaţiu! Imaginaţi-vă o cină acolo în eter între cosmonauţii americani şi cel român, ei mâncând concentrate, pilule şi al nostru ori cartoafe, ori ceapă aţoasă cu slană cu şoric din obrazul lui Geoană."

Minunat, prietene!

Şi sursa:

"Voi ce-n lună zburaţi
Cu-ale voastre izbânzi
Nu uitaţi c-aveţi fraţi
Pe planetă, flămânzi.
pâinea lor o mâncaţi
printre stele zburând,
voi degeaba zburaţi
când cei subdezvoltaţi
se târăsc pe pământ"

Adrian Păunescu - Pământul deocamdată, 1977

Te-am auzit recitând un poem al lui Blaga. Încercă să imiţi şi vocea lui Păunescu Adrian. Aşa că lasă replicile şi încearcă să faci ceva original. Ai cu ce!

Oac-oac, di-ri-di-ri-da,
Ieşi afară dumneata!
Sferele înalte sunt prea jos
Iar Sucă se tot crede valoros.

Aştept provincia!

Darie Ducan spunea...

Bai Frustrel Nasturescu,
dumneata esti provincia.

Anonim spunea...

Darie, te rog ocupă-te numai de treburile consistente (ştii tu care, nu e nevoie să ţi le spun eu) şi nu te mai obosi dând replici
imberbilor literari. E un dialog fără finalitate.Bucuria lor este de a întrista pe alţii, de obicei cei cu har.

Liv spunea...

Muzica sferelor??? Să-nţeleg că tu te-ai 'nălţat la ele, că pluteşti oarecum în zona aia şi de-acolo ne-ai transmis şi nouă, plebei, melodia, ritmul care va să ne facă mai buni? Mai buni la ce? La pat?

Nu ştiu cine e anonimul care te-a făcut Sucă, dar din trei fraze îţi dai seama că e foarte deştept. Eu aş aprecia mai mult criticile lui, decît admiraţia tîmpă a unor studente care intră pe-aici şi care, peste un an-doi, după ce se vor mărita, îşi vor închieia pe viaţă conturile cu poezia.

Scriitori de rasă sînt atenţi şi încearcă să înţeleagă tot ce se-ntîmplă-n jur. Sînt curioşi. Din toţi care-au comentat pe blogul tău, eu l-aş scoate la o bere pe anonimul care te-a făcut Sucă. Eu nu cred că invidia, aşa cum crezi, îl face să te-atace. De ce nu încerci să înţelegi ce spune şi să vezi dacă are sau nu dreptate? Poate ai de învăţat din ce spune el.

N-o să evoluezi tocmai din motivul ăsta. Eşti prea plin de tine şi prea indiferent la ce e-n afara ta.

Cînd părerile unora superiori ţie, un biet cerculeţ care se crede sferă, îşi vor deveni secante, şi nu tangenta care te-atinge doar într-un singur punct şi apot trece mai departe, s-ar putea să mai ai o şansă.

Liv spunea...

Erată: voiam să spun, în ultimul paragraf, "Cînd părerile unora superiori ţie, un biet cerculeţ care se crede sferă, ÎŢI vor deveni secante..."

Anonim spunea...

Eu sunt provincia?!
Aşa o fi. Da, e posibil să ai totuşi dreptate. Parcă am auzit ceva, ceva la radio, cum că s-a mutat capitala într-o urbe de pe Târnava Mică.
Asta încă n-ar fi nimic. Dar cică (să auzi şi să nu crezi!) pe-acolo au loc tot felul de fenomene bizare, inexplicabile: nişte sfere înalte tot îşi fac apariţia deasupra oraşului. Şi, zic unii, n-ar fi de la combina...
Ţine-o tot aşa, Sucă!
Suntem aici!

Liv spunea...

Darie,

Nu te simţi cam singur printre sfere?
Nu îţi plînge muza în tăcere?
Nu-i atît de linişte în jur?
Şi auzi cum te mănîncă-n cur?

Ţineţi lira oarecum dosit!
Ţi-o striveşte vr'un meteorit...
Te-nţleg, desigur, că ţi-e greu
Că te-aude însuşi Dumnezeu

Pentru că pe-acolo, printre sfere
Unde-i doar lumină şi tăcere
Unde n-are-acces deloc poporul
Ai rămas doar tu şi Creatorul.

Liv spunea...

erata: ţine-ţi lira

Anonim spunea...

Liv, ideea e foarte bună să ieşi la o bere cu ...Sucă. Luaţi-o şi pe Vetaşi pe Leana din capul s(t)atului....că, nu-i aşa, cine se aseamănă se adună!

no_fun spunea...

Foarte comice treburile astea:
- "voi ramaneti niste copii in ale poeziei"
- "Darie, nu te mai obosi dand replici imberbilor literari"

Din care se vede ca in acceptia lui Darie-nu-te-mai-obosi si a clonelor lui poezia e o treaba de oameni neaparat cu barba, foarte seriosi si maturi (eventual cu un picior in groapa), vanitosi, pesedisti etc. etc.

Liv spunea...

anonim,
mă onorează că mă încadrezi în aceeaşi categorie cu celălalt anonim, mult mai inteligent decît tine.
Are dreptate No Fun. De altfel, şi-n textul despre Geoană, Darie spune clar că Prostanacu' este l-a cîrma unui partid pe care nu-l merită. El habar n-are, de-acolo, din sferele în care salaşluieşte, că poate acum ar fi trăit mult mai bine dacă n-ar fi existat PSD-ul.
Dar se vede că nici din politică nu înţelege mai mult decît din poezie. El crede că Păunescu e un patriot, doar pentru motivul că scrie versuri leşinate despre Basarabia. Chiar dacă sforăie în senat. Uită că fostul poet primeşte nişte bani ca să-şi facă treaba, nişte bani de la stat, de la contribuabili, iar el doarme pe banii ăştia.
Darie e victima imaginii pe care oamenii ăştia şi-au creat-o. Pe unul ca Păunescu îl interesează exclusiv stomacul şi vanitatea lui.

Liv spunea...

iar am scris gresit... "la cîrma". din grabă. încerc să şi lucrez în timpul ăsta.

Anonim spunea...

"poezia mea v-ar putea face mai buni daca i-ati permite."

Ce frumos, Sucă, ce frumos! Ratasem acest auto-elogiu semnificativ. Ai cântat în Beatles într-o viaţă anterioară?!
După cum observi, sunt captivat de publicistica ta. Recitesc (din nou, fireşte!) ca nu carecumva să uit ideile unui mare, mare contemporan. Ar fi păcat, amigos! Cuvintele tale îmi deschid orizonturi noi. Nu mă feresc să recunosc influenţa ta. Ce mai, viaţa mea însăşi depinde şi de scriitura ta, Sucă dragă! Te rog să mă crezi. Numai faptul că îmi mai răspunzi pe acest blog este o adevărată onoare pentru mine. Vorbesc serios. Sucă se pune la mintea mea!

Liv spunea...

anonim,
îmi place de tine.

Darie, nu te-ai gîndit să emiţi şi un volum de aforisme? Cînd vom vedea piesele tale jucîndu-se la Naţional? Chiar dacă nu ţi-a dispărut acneea juvenilă, sînt convins că ai avea multe de spus şi într-un volum de memorii. Bănuiesc că jurnalul e în lucru.

Anonim spunea...

Rezolvarea unei enigme

Românul, cică, s-ar fi născut poet
Şi mulţi zic că şablonul e corect.
Aşa o fi? N-o fi aşa? Greu de spus.
Dar Sucă din Ardeal e un răspuns.
_____________________________
Salutări cordiale pentru LIV!

Liv spunea...

anonim,
te salut şi eu şi te invit la o bere, dacă eşti din Bucureşti.

Anonim spunea...

Liv,
Mi-ar face mare plăcere să ieşim la o bere. Însă trebuie să-ţi fac o mărturisire. E posibil ca în urma acestei dezvăluirii să-ţi schimbi părerea despre mine.
N-aş putea ieşi la o bere cu tine pentru că, de fapt şi de drept şi de stâng, eu sunt chiar (didascalie 1: tobe, trâmbiţe, surle) Sucă. (didascalie 2: rumoare în sală) Am citit undeva că marile spirite au fost mereu contestate. Sper că ai înţeles obiectivul vieţii mele: vreau să ajung un mare spirit şi să locuiesc într-o lampă. Dar nu prea sunt admonestat, din păcate.
Din acest motiv cât se poate de întemeiat, nu?, am decis să mă iau peste picior. Rogu-te să nu dezvălui această dedublare. Nu mi-ar conveni o etichetă de ipocrit. Să rămână secretul nostru, de acord?

Anonim spunea...

*dezvăluiri

Voi scrie de o sută de ori corect, pentru a mă revanşa. Ai cuvântul meu de onoare. E prima oară când mi se întâmplă.

Liv spunea...

Anonim,
am avut eu o banuială. Stai liniştit, că nu-mi schimb părerea. O să-ţi fac şi eu o mărturisire cutremurătoare: m-am lăsat, de vreo doi ani, de bere!
Şi, în fond, e mult mai interesant să discutăm aici, printre sferele înalte, sub aroma fină a ideilor lui Darie. Şi după ce-o să citim şi răscitim poemele lui, o să devenim atît de buni, încît dacă va să ne-ntîlnim vreodată, o să ne dăm cămăsile unul altuia, ca-ntr-n schimb de tricouri la final de meci.

Pentru mine Darie are deja o poezie aparte, chiar dacă nu e conştient de ea. Adevăratul lui lirism nu stă în versurile nesărate pe care le debitează, ci în părerea astrală pe care-o are despre el. El este un miracol pentru sine însuşi. Se exicită singur gîndind la sine, ca-ntr-un banc pe care l-am auzit prin facultate, care spunea că "perversul pedofil X a fost prins mastrurbîndu-se, avînd în faţă poza sa de la trei ani".

Anonim spunea...

Liv,

Am citit acum intervenţia lui Sucă de pe blogul intelectualului Andrei Păunescu. Iarăşi m-a uimit ăsta micu' (adică Sucă)! Promite! Îi prevăd o carieră formidabilă. Cu puţin noroc, poate ajunge chiar un al doilea Cristian Gava, altă speranţă literară.
Oricum, Andrei Păunescu nici nu s-a sinchisit să-i răspundă lui Sucă, deşi junioru' nostru l-a luat la per tu (doar-doar va înţelege lumea că se trage de şireturi cu familia Păunescu). Ceea ce spune cam totul despre Sucă al nostru.

Anonim spunea...

Ce-am ajuns, prieteni dragi de oriunde v-aţi afla, ce-am ajuns... Doamne, Doamne! De necrezut! Ce e cu mine?! Aşa nu se mai poate. Delirez... Sunt trist. Sunt apatic.
Sucă, de ce nu mai postezi? Nu ştii câtă nevoie e de tine, Sucă! Ascultă bine ce zic! Nu exagerez deloc. Condiţia mea spirituală suferă în aceste momente din cauza deficitului de idei de-ale tale. Hai, revino printre noi, Sucă! Te vrem aici. Contăm pe tine. Numai tu poţi anula mizeria asta din jur. Numai poezia ta, Sucă!

Anonim spunea...

Anonime, deja exagerezi baiatule.

andreea m. spunea...

Darie,

Pe nenorociţii ăştia lasă-i în pace. Habar n-au. De fapt eu ştiu că nu îţi pasă deloc, ci te distrează. Te cunosc prea bine ca să ştiu că e aşa. Te pup, dragule.

Anonim spunea...

Bine zis, prietene anonim. Destulă caterincă pentru un mucea flaimucea. Gata, am uitat de blogul ăsta. Probabil m-am maturizat şi eu într-un final (adică într-o zi).
N-ai cu cine, bă... Nişte 'telectuali.
Vă pupă tata!