vineri, 11 iulie 2008

Oraş de târfe elegante

Oraş de târfe elegante,
n-ai cui să spui un cântec în zori,
toate se lasă Prada, nu pradă,
dă-le cu fixativ buchetele de flori.

Oraş de târfe elegante
ce poartă doar Louis Vuitton,
ce triste sunt trezite-n patul
cocalarilor milionari de carton.

Ce triste sunt şi ce frumoasă
e tristeţea dusă la mall.
Şi siliconu-n ele devine o mlaştină
din lacustra lui Bacovia, for all.

Sunt frumoase de parcă
după moarte nici nu putrezesc,
rezolvă bărbaţii şi asta,
Vermuturi, Martini, Jack Daniels, găsesc.

Oraş de târfe elegante,
mă uit în cer şi scuip din greu,
curge rimel, curge rimel
din ochii scoşi de Dumnezeu.

Oraş de târfe elegante,
făraş de târfe elegante.

D.D.

7 comentarii:

ionu spunea...

ce cantec as trage eu pe textu asta! Marfaaaaaaaaaaa!

codrutza spunea...

Scrii betton, nu vuitton. Imi place la nebunie.

andreea m. spunea...

In Green sau unde ti-a venit ideea pentru un astfel de text? Te stiam mai sobru, dar imi place si cand esti jucaus. Sobru pe hartie ca tu nu esti sobru, jovialule drag drag.

Darie Ducan spunea...

Raspunsuri:

Ionu,

Mersi, incearca, esti liber sa o faci. Vedem ce iese.

Codrutza( care codrutza oi fi tu),

Mersi de cuvintele frumoase. Se intorc fraze.

Andreea,

Nu am scris textul inspirat de Green,parca numai in Green dai de pitipoance? De ele dai chiar si la nationala de fotbal....Piti...

un frustrat spunea...

Tarfele fac lergea,darie,tu nu vezi? Le futi si trece. o iau si gata. punct.

cristianoconnect spunea...

dupa poezia asta... ai un fan in plus :)

Darie Ducan spunea...

Cristianoconnect,

Multumesc. Imi plac si mie pozele tale.