duminică, 6 iulie 2008

Linişte de Râmeţi






























Scurtă drumeţie la Râmeţi, un loc drag sufletului meu, am făcut zilele acestea. Un loc divin, natural, retras, izolat, fără semnal la telefonul mobil, aşadar nimeni nu m-a sunat să-mi ceară ceva. Am putut să găsesc puţină linişte, să scriu şi să dictez poezie, să mă relaxez şi să mă distrez, cu toate că acest termen frivol nu mi se potriveşte. Nu voi reproduce poezii aici dintre cele scrise pentru că scriu pe fugă şi ce scriu acum. Sper ca pozele să fie convingătoare şi să vă placă. După această pace găsită într-un loc cu o minunată şi plină de evlavie mânăstire, cu oameni frumoşi şi lucizi, pot spune că, aşa cum există, brevetat de conştiinţa publică, Albastru de Voroneţ, există şi Linişte de Râmeţi, în conştiinţa mea.
Darie Ducan, mereu şi mereu în fugă



12 comentarii:

andreea m. spunea...

Darie,
frumoase poze. dar sunt suparata ca pe mine nu m-ai luat! Puteai! Zau ca da!

anca spunea...

Îmi place mult, Darie. Mi-ai yis ce tare îţi place zona. Sper să ajung şi eu.

Te pup.

office spunea...

Wow,să mai pui poze. Ce frumos e acolo!

Anonim spunea...

Hi ..stiu starea de liniste si bucurie parca cand vezi locuri asa de frumoase am simtit si eu cand mergeam la Garana un sat uitat parca de vreme nu tv ,nu radio ,nu telefon mergeam la piescuit de clean,culegeam afine si seara in jurul unui foc unde se discutau verzi si uscate ..face bine asa o iesire..nu-mi place marea ,dar are si ea farmecul ei:)))(veronica)

Anyry spunea...

Ce priveliste frumosasa si linistitorare! Cand am vazut poza cu paraul de sub copacul pe care stateai, as fi vrut sa ma teleportez acolo. Imi place sa stau cu picoarele in apa rece, sa calc pe pietrele colturoase si sa-mi simt circulatia activa. Abia astept sa evadez si eu din Bucuresti... Ai mei imi reproseaza ca prefer sa vietuiesc intre patru pereti in loc sa ma duc la ei, in mijlocul naturii, dar de data aceasta m-am hotarat: nu mai scapa de mine cel putin o saptamana!
PS: Imi place culoarea mov :)

Anonim spunea...

arati ca un porc sa-ti fie rusine de gras ce esti

Darie Ducan spunea...

Anca,

mersi. E superb.

Office,

Nu-s destul,dragule sau draga?

Veronica,
Mai hai si tu prin tara sa o vizitezi!


Anyry,

mersi de trecere. Du-te la tara,e foarte frumos. E vorba despre Bucovina cea pura si sacra, nu?

Anonim,
Ce noroc că nu-mi stabileşti tu ignatul!

Anyry spunea...

Nu in Bucovina (in acea zona stau bunicii) , ci mai jos cu 20 km de Sinaia (acolo s-au mutat din Bucuresti parintii)... Acum, oriunde in tara, mi se pare mai frumos decat in capitala.

Anonim spunea...

mai grasule du-te bre ca esti bou

Anonim spunea...

unde mai pui ca esti si homosexual

monica spunea...

Fiind virgin... Dorinta de a ma culca un un barbat era din ce in ce mai mare!!! Iar bineinteles... cand mi`am luat inima in dinti.. primul loc la care am apelat.. a fost desigur INTERNETUL!!! multumesc darie!...fotografiile tale mi-au provocat, la fel ca si cantecele angelei similea, cam 6 orgasme simultane... imi pare rau ca nu sunt baietel... te-as fi vanat si of of of... :) nota: acest comentariu este un panflet, pentru mintile incuiate si viitorii gay...dati-va la fund, aveti nevoie de kei pentru trecere

Darie Ducan spunea...

monica,
esti genială.
mersi