marți, 1 iulie 2008

Dragi cititori,

Ţin să vă anunţ pe această cale un lucru foarte simplu: că la fiecare articol postat comentariile trebuie să aibă legătură cu textul propriu-zis, nu cu generalităţi, nu cu dezbaterea cauzei mele, cu negarea mea. Acest fel de comentariu e complet inutil pentru că acei care vor să mă las de viaţa mea, nu că sunt de părere, ci sunt absolut sigur că nu mă vor învinge, se străduiesc degeaba fiindcă la nivelul la care se poartă polemicile, vorba politicii româneşti, "ba p-a mă-tii!" nu rămâne nimic de învăţat, de conchis. Aşadar nu voi mai răspunde tuturor atacurilor mizerabile venite la adresa mea, sunt prea ocupat: scriu! De asemenea dacă respectivele comentarii nu au legătură cu textul, deşi detest cenzura şi nu vreau să par a fi cu ea(şi, evident, nici să fiu), încep să mă gândesc să fie şterse. Măcar să plece frustrările exhibate ale unor inşi ce gândesc din buci pe alte meleaguri. Eu unul nu mă fac gazdă flegmelor comunale. Iar vouă, celor care îmi sunteţi alături, cunoscuţi sau necunoscuţi vă mulţumesc şi vă iubesc cu puterea cuvântului.

Darie Ducan

8 comentarii:

Anonim spunea...

Hi..ai pus punctul pe ..i...:))(veronica)

Darie Ducan spunea...

Da, Veronica,

ai dreptate. Ce de i-uri vaduve de puncte. Parca le-au fost punctele-n razboi!

Anonim spunea...

oftica, boala grea, darie ducan sufera de ea

Anonim spunea...

Anonim spunea...de fapt îşi dădea cuvântul de onoare că exista, că argumente...!!!!

popescu spunea...

Ca sa pun punctul pe i, eu nu cred ca mai are vreun rost sa comentez pe acest blog, e pierdere de timp. Acest ducan e total refractar la orice critica, oricat de argumentata ar fi si oricat de evident pertinenta. I-au spus si altii mai destepti decat mine niste lucruri de bun simt din care ar fi avut de castigat daca le-ar fi luat in seama, dar el nu ii considera inteligenti decat pe cei care ii spun ca e genial si exceptional si senzational. Ce sa mai, ca sa-l citez pe un mare poet (care, culmea, desi e poet national, n-a publicat in toata viata lui mai mult de 10 sonete, sau poate ca nici 10):"Au la Sibaris nu suntem langa capistea spoielii..." Este un concurs, cine ghiceste carui poet ii apartin versurile primeste o carte de sonete de darie ducan.

popescu spunea...

Ca sa pun punctul pe i, eu nu cred ca mai are vreun rost sa comentez pe acest blog, e pierdere de timp. Acest ducan e total refractar la orice critica, oricat de argumentata ar fi si oricat de evident pertinenta. I-au spus si altii mai destepti decat mine niste lucruri de bun simt din care ar fi avut de castigat daca le-ar fi luat in seama, dar el nu ii considera inteligenti decat pe cei care ii spun ca e genial si exceptional si senzational. Ce sa mai, ca sa-l citez pe un mare poet (care, culmea, desi e poet national, n-a publicat in toata viata lui mai mult de 10 sonete, sau poate ca nici 10):"Au la Sibaris nu suntem langa capistea spoielii..." Este un concurs, cine ghiceste carui poet ii apartin versurile primeste o carte de sonete de darie ducan.

popescu spunea...

Nu inteleg de ce de la un timp imi apare comentariul de cate doua ori. Cred ca m-am tampit citind acest blog si nu mai stiu sa folosesc internetul. Deci e cazul sa abandonez acest blog si sa citesc ceva mai interesant si mai instructiv.

Anonim spunea...

Un comentariu pentru invidie şi altul pentru răutate!