vineri, 27 iunie 2008

O plasă cu mere

Cică, de o vreme, se zvoneşte prin lumea celor ce au păcătuit cu vorba, cu fapta sau cu gândul şi a ajuns şi la mine, care am păcătuit cu toate trei, ideea că preoţii vor să îşi facă un sindicat al lor. Am ceva de întrebat. Când va apărea un Miron Cozma în sutană? Pe când ne vor căsăpi în Bucureşti cu bâtele de patriarh, cu sfeşnicele şi cădelniţele? Cu tunurile de apă sfinţită când vin să tragă în noi? Nu de alta întreb, dar am şi eu de spălat o plasă cu mere.


Darie Ducan

4 comentarii:

Anyry spunea...

Iti dai seama ce mere "curate, sfintite si tamaduitoare" or sa devina?
Dupa botez, cu acea plasa poti sa iti lichidezi fara grija dusmanii.:)

Darie Ducan spunea...

Anyry,

Eu voiam să fac nişte compot, că doar ce poate fi acestsindicat decât un compot legat cu ciorap din cămara bunicii? Comp(l)ot!

Anonim spunea...

esti cam timpitel, pustiulica! ceea ce pana la urma oricum nu-i de ici, de colo.

Anonim spunea...

....Dar tu ce eşti anonimule neveneţian? Vreun moşneag pe care...lumea nu putea ca să-l încapă...? Ai trecut deja în dezaminare?