miercuri, 26 martie 2008

S.U.A. I lovele you!

T.Băsescu(frecându-şi mâinile la poartă):- Să trăiţi stăpâne! Sărut mâna!
G.Bush:- Bine,bine,Trăienel,dar de ce ai mâinile aşa aspre?
T.Băsescu:- M-am căţărat să pun steaguri, stăpâne!
G.Bush:- Şi ai pus multe?
T.Băsescu:- Foarte multe stăpâne. Chiar mai mult, am înlocuit toate floricelele din parcuri cu floricele de-alea de-ale dumneavoastră,popcorn.
G.Bush:-Foarte bine. Ai arătat şi oilor tale, păcălicii ăştia ai tăi- câţi ai, câte milioane?
T.Băsescu:- 22 de milioane...
G.Bush:- Mda, cât căciula pentru o bombă dacă ne enervaţi- că noi promovăm pacea şi impunem democraţia fie şi prin sânge? Facem bine cu forţa...
T.Băsescu: -Am arătat, toată ţara s-a pregătit să vă laude, toţi au limbile până la pământ, ca nişte mantii de purpură. Vă iubim ca puii pe cloşcă...
V.Putin(tuşeşte):-...
G.Bush: -Şi am auzit că animalele din oraşul ăsta riscau să ne deranjeze. Ai făcut ceva, Traiane?
T.Băsescu: -Sigur că da şefu, sigur că da. I-am închis pe toţi în cuşti şi le-am pus căluşu-n gură.. Chiar acum trebuie să sosească ultimele căluşuri, din China.
G.Bush:- Good point! Şi ce ai mai făcut?
T. Băsescu:- I-am închis pe toţi să nu ne deranjeze,nu zboară nici pasărea, nici vântul nu bate, am vorbit la I.N.M.H. să nu cumva să bată să vă deranjeze faldurile de la steaguri sau,doamne fereşte, puntele strategice, axele.
G.Bush:- Aţi făcut treabă bună, dar ce ar fi după ce plecăm noi să-i lăsaţi în cuşti pe cei băgaţi în cuşti. Că şi aşa am înţeles că mucul ăsta căruia îi ziceţi voi capitală e prea aglomerat.
T. Băsescu:- Şi dvs. tov...pardon, domnule, stăpâne, veniţi tot cu tancurili?
G.Bush:- Da, prin aer.
Cioroianu(râde pus la colţ):- Good point!
T.Băsescu:- Ca să vedeţi iubirea noastră, vă spun că la noi câinele e cel mai bun prieten al omului şi, din dragoste pentru dumneavoastră, mai toţi câinii de pe la noi se numesc Lăbuş.
G. Bush:- Lăbush? Hmmm. Îmi place. Atunci vă rog ceva,pot?
T.Băsescu:- Orice stăpâne, se poate? Dacă sugem la licurici, măcar să sugem tot.
G.Bush:- Pe fiecare căţea să o cheme România!
V.Putin: -Şi puii îi luăm noi!
G.Bush: -Stai în banca ta, ţare, voi aţi luat destule c-o bifare făcută cu cerneală englezească.
Regina Angliei(se rujează):- Eu nu zic nimic...
G.Bush( către regină):- Ia şi formol, mamaie, să-ţi cadă bine!
V.Putin:- Parcă aş bea ceva. Măi românilor, masa asta e rotundă şi totuşi unde sunteţi voi îşi are colţul mai mareu, cum se face?
T.Băsescu:-Tava stă pe colţ, dar pe ea e whisky, niet vodka.
G.Bush(îi îintinde mâna lui T.Băsescu,acesta se repede s-o sărute):- Bravo,bravo, aşa. Cei mici trebuie să aibă un licurici. Fără,nu se poate! Totdeauna licurici rimează cu cei mici.
T.Băsescu:- Şi taxa de protecţie?
G.Bush:- Vă mai lăsaţi şi voi, mai îndepărtaţi picioarele, munţii, graniţele!
Dar oricum noi vă facem să gemeţi de plăcere. Vă creştem...pib-ul.
V.Putin:-Lângă un bordel merge şi-o vodkă, nu? Balşoi, drug moi, balşoi!
T.Băsescu:- Mulţumesc că aţi venit, mai ales dumneavoastră , stăpâne. Vă văd zilnic, vă am poza înrămată, aceea de când vă înecaţi cu un covrig, dar să ştiţi că macul de pe el nu era din România, grâul nici atât...
G.Bush:-Păi grâu luaţi de la noi!
T.Băsescu- Stăpâne, iertare! Dacă veţi tuşi nu e vina noastră,chiar şi aerul îl importăm de la voi. Vă iubim cu toată iubirea. Am descoperit nişte izvoare istorice conform cărora Decebal, un mare boss al nostru, vechi, fusese şi el american. L-au sinucis!... Aşa, aveţi aeroporturi unde să veniţi, unde să depozitaţi terorici, îi ţinem noi, satelitul dumneavoastră. Suntem câinele dumneavoastră, mai daţi-ne câte un os.
G.Bush:- Ultima vertebră, nu osul frunţii!...
T.Băsescu: -Bună şi aia. Şi să ştiţi că am pus toată ţara în cuşti, cum vă spunean, nici mugurii n-au voie să le apară florilor, să nu vă deranjeze pe dumneavoastră!
G.Bush:- E bine aşa,dar mai răciţi-o cu ruşii, ce naiba!
T.Băsescu:- We are ice, Mr.President. Hă! Hă! Hă!

( Boc, cu şorţuleţ, aduce tava în calitatea sa de paharnic)

T. Băsescu:- Politica la Marea Neagră e dusă cu pluta, n-avem flotă, dar nu eu sunt de vină.
G.Bush:- Vă dăm noi şi flotă, aplecaţi-vă destul. După săpun.
T.Băsescu:- Noi ne spălăm pe mâini, stăpâne, numai pe frunte nu. Acolo ne-aţi sărutat dumneavoastră... Dar Cioroianu unde naiba e?
Angela Merkel(răsfoind Talmudul): -Era adineauri pe hol cu Condoleeza Rice, făceau ceva cu un deget.
T.Băsescu:- Aha! Hă! Hă!
G.Bush:- What s that: Hă! Hă! Your political project?
T.Băsescu(îi pupă mâna):-Yes! Yes!
V.Putin( bea din pahar şi se strâmbă):- Ce naiba mi-aţi pus aici?
T.Băsescu:- Gaz. Ultimul românesc. Vi l-am dat dumneavoastră. Ultimul pahar.
V.Putin(bănuitor):-Şi nu aţi mai păstrat nici măcar o picătură?
T.Băsescu(trist):-Ba da!
V.Putin:- Păi adu-o!
T.Băsescu:- Boc, adu pipeta! Boc,n-auzi?
Boc(de departe):- Picur picur, am venit!

(...)

G.Bush:-Trăienele, ce te rog eu!
T.Băsescu:-Porunciţi!
G.Bush:- Câţi membri mai are formaţia aia a voastră, Compact?
T.Băsescu:- Nu ştiu, de ce?
G.Bush:- Tu nu întrebi de ce!
T.Băsescu:-Scuzaţi-mă! Iertare!
G.Bush:-Dar ai făcut treabă bună şi de aceea îţi spun: voiam să văd cu câţi puşcaşi marini pot să îmi mai demonstrez democraţia, dreptatea şi bla-bla-ul!

(...)

Dumnezeu notează în ceruri, şi el într-o cuşcă:

România: Dacă acum o băseşte, cât de curând o să o bushească putin. Putin mai mult!






Darie Ducan

5 comentarii:

alina spunea...

Imi place dialogul tău. Se vede că e făcut cu un admirabil talent şi se văd aluziile la istorie, semn că nu suntem rupţi de ieri ci suntem în continuitate cu ziua de ieri. Am mai citit ceava de tine într-un ziar şi am auzit multe despre tine. Mi-ar plăcea să te cunosc personal.

amonimus spunea...

e genial textul.bravo

nimeni spunea...

nu imi place,e nasol bai omule. lasa te d scriis

Anonim spunea...

Judecăţi de valoare nu pot fi făcute de Nimeni. Deci Nimeni nu poate să spună...ceva de luat în seamă, fiind.... nimeni.Cred că eşti acel nimeni din camera mică. Mă înşel?

Darie Ducan spunea...

Alina,

Mă bucur că îţi place. Mai scrie mesaje,mai comunicăm. Cu bine!

Anonimus,
Mulţumesc. Salutări lui Bela al III-lea.

Nimeni,

Ai mare dreptate. Mă voi lăsa de scris. Aşa voi face, să trăiţi, tov. Pârţ!

Anonim,

Revino-ţi la maturitatea iniţială, te rog!