miercuri, 30 ianuarie 2008

Ţara lui Cioacă-Vodă

În ţara asta în care Guţă nu mai are mult şi-l scoate în şuturi afară pe Bach din cartea de muzică, dacă nu-i arde cumva şi-un capac de clavecin peste şale, nu mai îmi fac cruce când văd ceva straniu pentru că nu mă mai mir. În Republica lui Cioacă ne interesează numai serialul alienant şi cretin despre avocata dispărută, pe care a înghiţit-o pământul. Toată ţara stă ca viţelul la poarta nouă în faţa televizorului, urmărind jdemii de episoade despre nevoile lui Cioacă făcute între Rucăr şi Bran, urmărind chiloţii lui Cioacă în direct. Am sesizat că însuşi acest starlet poliţisto-elodic râde de ziarişti când vin de se adună în faţa lui ca la Mahatma Gandhi. Îşi dă până şi el seama cât de tâmpiţi sunt unii ziarişti. Dar ce, e prost să renunţe când îşi poate face aşa o publicitate elodică? Mă uit în ce societate trăiesc, în ţara lui Cioacă-Vodă şi îmi vine să sar pe fereastră, dar mi-e frică totuşi că şi dincolo, în ţara asta tot despre Cioacă se vorbeşte şi renunţ. O ţară înnebunită şi plină de cretini şi de vâslaşi în gunoiul mediatic stârnit din nimic. Cine e acest Cioacă? Această Elodia dispărută, care cred că trăia, dar când a văzut ce tam-tam facem în urma dispariţiei ei, s-a ciopârţit singură şi s-a făcut pierdută, cine-i?. Nu mai poţi deschide domle o sticlă de Pepsi că sare Cioacă din ea. Vrei să te culci seara, dai plapuma la o parte, dai de Cioacă. Cumperi şi tu, ca tot omul o pâine să mănânci, crezi că ai scăpat dar nu, dintre firimiturile ei va sări un Cioacă mic. Totul e pe bază de Cioacă în ţara asta aşa cum sobele sunt pe bază de cărbuni şi politica pe bază de prostie sau mânăreală. Am căpiat cu toţii şi n-ar fi exclus ca această perioadă să rămână în istoria ţării ca vremea Cioacăi-Vodă. Vai de Elodia, c-ar mai muri o dată dac-ar vedea ce am ajuns să băgăm în presă, mai rău ca-n toaletă. Trageţi apa! Şi epoca!

Niciun comentariu: